Naše temeljne vrijednosti su srčanost, inovativnost, nasljeđe, kvaliteta, održivost i brižnost! To su vrijednosti kojima se vodimo već 75 godina i na preko 60 tržišta.
Vijesti
-
Obraćanje Martine Dalić, predsjednice Uprave Podravke, dioničarima Podravke d.d. povodom Glavne skupštine održane 10. srpnja 2025. u Koprivnici
-
Vegeta među najjačim brendovima u Njemačkoj
-
Srednja škola Ambroza Haračića, Mali Lošinj dobitnica Podravkine donacije za opremanje kulinarskog praktikuma
Kroz kampanju koja spaja očuvanje kulinarske baštine i podršku mladima, Podravka mijenja školsku svakodnevicu i pomaže u stvaranju boljih uvjeta za obrazovanje budućih kuhara
Investitori
-
Najava sjednice Uprave PODRAVKE d.d. – obavijest na dan 17.7.2025.
-
Obraćanje Martine Dalić, predsjednice Uprave Podravke, dioničarima Podravke d.d. povodom Glavne skupštine održane 10. srpnja 2025. u Koprivnici
-
Glavna skupština PODRAVKE d.d. održana 10. srpnja 2025. godine - obavijest, donesene odluke
-
Obavijest o sklapanju ugovora o kupoprodaji poslovnog udjela u društvu PODRAVKA d.o.o. Ljubljana
-
Podravka donijela novu Strategiju poslovanja do 2030. godine
Dionica
Odgovornost
-
Okoliš
Promičemo primjenu normi društveno odgovornog poslovanja te usklađenost gospodarstva s razvojnim ciljevima društvene zajednice i očuvanjem okoliša za buduće generacije.
Podravka se u svom poslovanju opredijelila za očuvanje, zaštitu i unapređenje kvalitete okoliša u kojem stvara nove ekonomske, okolišne i društvene vrijednosti za svoje dionike.
-
Potrošači
Podravkino temeljno usmjerenje je proizvodnja visokokvalitetnih i zdravstveno ispravnih proizvoda temeljenih na dobroj proizvođačkoj praksi ina načelima upravljanja kvalitetom i sigurnosti hrane.
R&D

Istraživačko-razvojne aktivnosti nositelji su razvoja naše kompanije. U njih su utkane vrijednosti profesorice Zlate Bartl i njezinih timova - strast, kreativnost, inovativnost, izvrsnost, povjerenje i zdravlje potrošača.