O Podravki

Povjerenje naših potrošača smatramo svojim najvećim uspjehom. Desetljećima smo ga gradili zajedno te zahvaljujući njemu postali vodeći prehrambeni brand u regiji.

Uvijek sa srcem

Naše temeljne vrijednosti su kreativnost - ideje koje pokreću srce, jer srce pokreće sve ostalo, povjerenje - kao temeljac svakog dobrog obroka, strast - ono što obrok pretvara u gozbu, zadovoljstvo potrošača - mi nemamo potrošače, mi imamo goste za stolom, a svemu što radimo pridodajemo i izvrsnost.

Naši proizvodi su visokokvalitetni, praktični i sigurni. Koristeći prednosti globalnog i lokalnog prilagođeni su nacionalnim kuhinjama, njegujući osobitosti lokalnog okusa.

Ključ našeg uspjeha su profesionalni, kreativni i poduzetni ljudi, spremni u svakom trenutku pružiti svoj doprinos za dobrobit kompanije te uložiti dodatan trud i vrijeme u postizanje iznadprosječnih rezultata.

Više od sedamdeset tržišta...

Jedna smo od vodećih kompanija u jugoistočnoj, srednjoj i istočnoj Europi. Brojni potrošači prepoznali su vrijednost naših proizvoda u više od sedamdeset zemalja na svih pet kontinenata.

Vizija

Znanjem i srcem do ukusne hrane i dobrog zdravlja za naše potrošače.

Moto

Stvaramo ukusniji svijet. Uvijek sa srcem.

Sponzorstva

S ciljem unapređenja kvalitete života društva u kojem djeluje, Podravka od svog osnutka ulaže u znanost i obrazovanje, održivi razvoj, kulturu, umjetnost, sport i humanitarne projekte.

Zaklada

Doprinosimo društvu u kojem djelujemo kroz našu zakladu „prof. Zlata Bartl“, te promičemo korporativnu društvenu odgovornost.

Priča o Podravki započinje 1934. godine kada braća Wolf u Koprivnici osnivaju radionicu za preradu voća koja 13 godina kasnije dobiva ime Podravka. Od tada je prošlo 75 godina, a danas se Podravka ubraja među vodeće hrvatske internacionalne kompanije koja posluje diljem svijeta.