Rebranding Studene – veliko vizualno osvježenje
Studena će ovih dana uz proizvodnju na novoj proizvodnoj liniji, doživjeti i veliko vizualno osvježenje.
Prvom polovicom ovog mjeseca započela je proizvodnja prve hrvatske izvorske vode, Studene, u novoj ambalaži i u novom rebrandiranom izdanju. Studena je čista izvorska voda koju obilježava kristalna lakoća okusa, a zahvaljujući vrlo maloj količini natrija preporuča se za korištenje svima pa i maloj djeci. Piju je ljudi koji imaju razvijenu svijest o zdravom načinu života, jer ona savršeno osvježava i održava naš organizam vitalnim, te nam kod napora brzo vraća energiju. Studena će ovih dana uz proizvodnju na novoj proizvodnoj liniji, doživjeti i veliko vizualno osvježenje. Prve bočice nove rebrandirane Studene sišle su s linije Tvornice Studenac u Lipiku i ovih dana će se pojaviti na policama prodavaonica širom Hrvatske.
"Promjene obuhvaćaju zaokret u vrijednostima branda Studena, promjene logotipa i vizualnog identiteta cijelog asortimana pod markom Studena. Na tržište se uvodi nova boca PET asortimana (0,5 l i 1,5 l), redizajnirana etiketa HoReCa i HOD pakiranja, a biti će i dosta zanimljivih novosti koje za sada nećemo otkrivati. Sa ovim počinje era nove Studene, kako mi volimo reći - nove generacije izvorske vode - koja će, vjerujemo, imati iznimne uspjehe ne samo na hrvatskom tržištu, već i na tržištima zemalja regije. Time ćemo pokazati da i dalje ostajemo trendsetter u segmentu izvorskih voda i da prva hrvatska izvorska voda, Studena, spremno odgovara na promjene na tržištu i ispunjava očekivanja sve zahtjevnijih potrošača", rekao nam je Hrvoje Puhalo, Category Manager za pića u Marketingu Podravke.
Ovom investicijom u tvornici Studenac sa novih proizvodnih linija silazit će Studena u novoj ambalaži i sa novim vizualnim identitetom. Uvjereni smo kako će ovime Studena postati hrvatski lider izvorske vode i primamljivija svojim vjernim i nadamo se novim potrošačima.