Pozivi prema i između Podravkinih internacionalnih ureda za "0" kuna
Ova tehnologija omogućila je da trošak komuniciranja s internacionalnim lokacijama i između njih bude "0" kuna.
Tražeći način kako smanjiti troškove komuniciranja prema svojim
internacionalnim uredima u 17 zemalja svijeta, Podravka je prva u Hrvatskoj i
među prvima u svijetu implementirala tehnologije Microsoft Office Communication
Server 2007 i Communicator 2007.
Implementacija je započela u travnju
ove godine kada je proizvod bio još u razvoju, a ovogodišnjim sklapanjem EA
ugovora s Microsoftom Podravki je omogućeno da i ovu novu tehnologiju nesmetano
koristi na računalima u svojim internacionalnim uredima.
Ova tehnologija
omogućila je da trošak komuniciranja s internacionalnim lokacijama i između njih
bude "0" kuna, jer se za tu svrhu koriste postojeće internetske veze.
Telefoniranje se može ostvariti korištenjem računala, VoIP i klasičnih telefona
te mobitela.
Uz telefoniranje, ova tehnologija omogućuje i održavanje
raznih sastanaka, edukacija, konferencija ili skupova gdje se sudionici događaja
spajaju "on-line" korištenjem računala. Primjenom ove tehnologije ostvaruju se
uštede u vremenu i novcu jer nema putovanja do lokacija gdje se održavaju takvi
skupovi i sastanci, nema troškova smještaja, a radno vrijeme se produktivnije
iskorištava.
Ova tehnologija omogućuje i rad izvan ureda, jer korisnici
spajanjem na internet mogu primati pozive koji im dolaze na telefon u uredu.
Korisnici mogu imati telefonsku sekretaricu na svojoj fiksnoj telefonskoj
liniji, omogućen im je prikaz statusa potencijalnih sugovornika prije uspostave
poziva, jer se dobiva informacija da li je sugovornik za računalom, VoIP
telefonom, da li je odsutan, na sastanku ili na godišnjem odmoru i sve je
povezano s Podravkinim telefonskim imenikom.
Do kraja godine u ovaj
projekt uključit će se svi Podravkini zaposlenici iz internacionalnih ureda i iz
Hrvatske koji međusobno komuniciraju s ciljem da se maksimalno smanje
internacionalni telekomunikacijski troškovi.
Podravka je postala
Microsoftov svjetski referentni centar za ovu tehnologiju, a studija slučaja
objavljena je na adresi:
http://www.microsoft.com/casestudies/casestudy.aspx?casestudyid=4000000898 .