Helena Tomić-Obrdalj
Potiče se stručno usavršavanje i profesionalna izgradnja pojedinaca
Moja karijera prehrambenog tehnologa započela je u Podravki u ožujku 2005. Ni tada, kao ni danas nije bilo jednostavno naći posao u struci, ali su mi uz malo odvažnosti i optimizma brzo poslije stjecanja diplome vrata Podravke bila otvorena. Tijekom studiranja posao u Istraživanju i razvoju mi se činio posebno zanimljiv i zato sam bila vrlo sretna kada sam dobila mogućnost raditi upravo u tom sektoru. Došla sam u mali tim srdačnih i toplih ljudi koji su vrlo predano radili svoj posao i omogućili mi da se dobro osjećam na novom radnom mjestu.
Trenutno radim kao stručni suradnik u službi Nutricionizam i senzorika. Projekti koje obavljam su dinamični, raznoliki i gotovo uvijek jedinstveni. Pristup izvršavanju zadataka je timski, surađuje se s različitim službama, poput Razvoja, Marketinga, Kontrole kvalitete, Nabave i dr. Moj posao je istraživanje tema iz područja nutricionizma u svrhu razvoja proizvoda i doprinos pronalasku kreativnih i inovativnih rješenja za potrebe današnjeg potrošača. Proizvodnja hrane i uloga prehrambene industrije u kvaliteti života potrošača je vrlo važna i zahtjeva novi pristup, znanja i kompetencije koje je potrebno svakodnevno graditi. Drugi dio posla, meni jednako drag, je vođenje panela za senzorske analize. Podravka se može podičiti da ima za našu regiju vrlo jedinstven laboratorij senzorske analize i panel stručnih ocjenjivača u kojem se koriste suvremene metode organoleptičkog ispitivanja proizvoda.
Podravka je svoj ugled izgradila na dugogodišnjoj tradiciji proizvodnje kvalitetnih brandova i proizvoda koje su potrošači kao takve prepoznali. Sustav u kojem se stvaraju takvi proizvodi ništa ne prepušta slučaju. Stručnost, profesionalnost i posvećenost naših zaposlenika doprinose kvalitetnoj komunikaciji i odličnoj radnoj atmosferi. U našoj kompaniji se potiče stručno usavršavanje i profesionalna izgradnja pojedinaca. Na vlastitom primjeru bih voljela posebno istaknuti da Podravka prepoznaje potencijal svojih radnika, cijeni ih i nagrađuje.
U svom poslu često imam mogućnost doći u izravan kontakt s potrošačima i saznati njihove želje i potrebe. Tako na izravan način doprinosim stvaranju proizvoda koji će se sutra naći na polici nekog trgovačkog centra, što je za mene izuzetno vrijedno iskustvo. Međutim nešto još dragocjenije je kad upoznam priče i iskustva potrošača vezane uz njihove omiljene Podravkine proizvode. Tada iz prve ruke doznajem kako su naši proizvodi sastavni dio života ljudi kroz generacije i koji ugled uživamo kod naših kupaca. Taj aspekt moga posla djeluje na mene vrlo motivirajuće, obvezujuće i osjećam veliki ponos što radim u ovoj kompaniji.
Podravka je suočena s brojnim izazovima kompleksnog i zahtjevnog međunarodnog tržišta prehrambene industrije u kojima treba naći svoj put do kupca. Ulazak u Europsku Uniju, brojna konkurencija, nove tehnologije, potrebe potrošača i zaposlenika iziskuju kreativnost i inovativnost na raznim poljima djelovanja. Svoju budućnost u kompaniji vidim kao funkciju u tom procesu. Želja mi je svojim znanjem i iskustvom pomoći nastojanjima da naša kompanija još intenzivnije gradi svoj ugled na međunarodnom tržištu i da si osigura mjesto među najboljima.