Marinka Akrap imenovana direktoricom sektora Korporativne komunikacije

Odlukom Uprave Podravke od 1. srpnja 2012. godine Marinka Akrap imenovana je direktoricom Korporativnih komunikacija Podravke.

Marinka AkrapOdlukom Uprave Podravke od 1. srpnja 2012. godine Marinka Akrap imenovana je direktoricom Korporativnih komunikacija Podravke.

Posljednjih pola godine bavila se marketingom i promocijom, a prije toga bila je na funkciji članice Uprave, prokuristice, voditeljice nabave, marketinga, odnosa s javnošću i dijela prodaje dm-a u kojem je provela 12 godina.

Pokretač je mnogobrojnih dm-ovih kampanja, uglavnom humanitarnog karaktera s ciljem lakšeg i ljepšeg života ljudi, usmjerenih pružanju pomoći u najosjetljivijim područjima života - zdravstvu, obrazovanju, sportu i slično. Prije rada u dm-u radila je na poslovima u turizmu, u Nacionalnom savezu mladeži Hrvatske te u Delta komunikacijama u području propagande.

Marinka Akrap diplomirala je politologiju na zagrebačkom Fakultetu političkih znanosti.