Podravka optimalizira proizvodnju Vegete na tržištu Europske unije

U sklopu Projekta efikasnosti Podravka je odlučila optimalizirati proizvodne procese za svoj najpoznatiji brand Vegetu. Stoga će se Vegeta na tržištu Europske unije od početka 2005. godine proizvoditi u Koprivnici i u poljskom Kostrzynu.

U sklopu Projekta efikasnosti Podravka je odlučila optimalizirati proizvodne procese za svoj najpoznatiji brand Vegetu. Stoga će se Vegeta na tržištu Europske unije od početka 2005. godine proizvoditi u Koprivnici i u poljskom Kostrzynu, dok prestaje proizvodnja u mađarskom Mohacsu.

Podravka je početkom 1996. godine pokrenula proizvodnju Vegete u mađarskom gradu Mohacsu zbog optimalizacije troškova uzrokovanih carinskim odredbama. Međutim, pridruživanjem novih članica EU stvoreno je jedinstveno tržište u kojem nestaje potreba za više proizvodnih lokacija na području EU. Stoga će do kraja godine prestati proizvodnja Vegete u tvornici u Mohacsu. Svi zaposlenici (njih 59) u tvornici u Mohacsu biti će zbrinuti sukladno odredbama važećeg mađarskog zakona o radu što uključuje isplatu otpremnina te mogućnosti prekvalifikacije.

Podravka na tržištu Mađarske djeluje od 1993. godine, te ima vlastito poduzeće u Budimpešti sa 108 zaposlenih i razvijenu distributivnu mrežu. Vegeta ima vrlo veliku poznatost u Mađarskoj, o čemu dovoljno govori činjenica da je nedavno primila nagradu Superbrand Mađarska. Pored najpoznatije marke Vegete na tržištu Mađarske Podravka je prisutna i s još nekim grupama proizvoda poput juha.

Uz vlastite robne marke Podravka na tom tržištu putem svoje distributivne mreže vrši distribuciju proizvodnog asortimana Heinza, Adrie i Kraša. Podravkino poduzeće u Mađarskoj i dalje će nastaviti uspješno poslovati s ciljem stvaranja jednog od Podravkinih prodajnih i trgovačkih središta u EU. Poslovanje Podravke u Mađarskoj usmjeravat će se i na jačanje marke Vegete, proširenje Podravkinog strateškog businessa dodatnim asortimanom, kao i na daljnjem razvijanju gastro segmenta. Vegeta je Podravkina najpoznatija marka koja je u 2003. godini u ukupnom prihodu Grupe Podravka sudjelovala s 18,5%, a njezin najveći dio izvozi se na tržište Europske unije.