Gospodarstvo
U konkurentnom poslovnom okruženju, Podravka teži kontinuiranom unapređenju poslovanja i razvoju asortimana te održavanju pozicije lidera u odabranim kategorijama, uvažavajući pritom različitosti svakog pojedinog tržišta.
Jedan smo od najvećih hrvatskih izvoznika, kontinuirano ostvarujemo rast čime dodatno učvršćujemo poziciju lidera na tržištu Adria regije. Temelj snažnog i kontinuiranog rasta jest razvoj i nadogradnja naših ključnih brandova, inovacije u asortimanu kojima pratimo trendove i potrebe naših potrošača, planiranje i uspješna realizacija prodajno-marketinških aktivnosti na svim tržištima, kao i efikasno upravljanje troškovima te operativna učinkovitost i dugoročna profitabilnost.
Nastavljamo jačati poslovanje na internacionalnim tržištima uz očuvanje pozicija na domaćem tržištu te digitalizaciju i nove poslovne modele. Na tržištima Adria regije Podravka teži biti vodeći proizvođač brandiranih proizvoda, a u centralnoj i istočnoj Europi ostvariti dodatan rast i ojačati pozicije na tim tržištima.
U zapadnoj Europi i prekooceanskim zemljama cilj je proširiti svoju prisutnost, približiti se domaćim potrošačima te se fokusirati na razvoj portfelja. Kroz sustavno unapređenje poslovanja i kvalitete proizvoda, pod prepoznatljivim markama, usmjereni smo na stvaranje veće vrijednosti za sve svoje dionike, a internim snagama želimo ostvariti sinergiju poslovnih područja prehrane i farmaceutike.
Važno je naglasiti da je Podravka važan posrednik u povezivanju poslovnih i društvenih subjekata u Hrvatskoj i izvan nje, a svojim aktivnostima nastojimo pridonijeti i razvoju opće društvene zajednice.