Započele pripreme za humanitarnu akciju Studene i UNICEF-a
Snimanjem novog TV-spota za izvorsku vodu Studena započele su pripreme za lansiranje promotivne kampanje humanitarnog karaktera Studene i UNICEF-a.
Snimanjem novog TV-spota za izvorsku vodu Studena započele su pripreme za lansiranje promotivne kampanje humanitarnog karaktera Studene i UNICEF-a, koja će trajati od 1. svibnja do 30. lipnja 2007.
U navedenom vremenskom razdoblju 10% iznosa od prodaje prigodnih pakiranja Studene i Studenca donirat će se UNICEF-u za sljedeću fazu akcije "Svako dijete treba obitelj".
Prepoznatljivost prigodno osmišljene, atraktivne crvene ambalaže Studene i Studenca potrošačima će dodatno olakšati sudjelovanje u akciji. U spotu čiji je glavni protagonist Zlatan Stipišić Gibonni, inače jedan od ambasadora UNICEF-a, prema idejnom scenariju Dragana Dlakičevića (agencija BBDO Zagreb), naš poznati kantautor poziva nas da pokrenemo krug dobrote koji će rezultirati ciljem akcije - prikupljanjem novčanih sredstava kako bi se omogućila podrška razvoju suvremene udomiteljske skrbi za najranjivije kategorije djece te promocija udomiteljstva kao vrhunske humane geste. Gibonni je dokazao da je čovjek koji ima snagu pokrenuti dobrotu između ostalog i time što se odrekao autorskih prava za korištenje muzike svoje pjesme "Hodaj" s posljednjeg albuma "Unca fibre", koji čini muzičku podlogu TV spota. Spot u trajanju 15 sekundi snimljen je na plaži u Brelima. Režiju potpisuje Peter Bratuša, a spot je snimio Mirko Pivac.
Prirodna izvorska voda vrhunske kvalitete Studena izašla je na hrvatsko tržište 1999. godine, kao prva prirodna izvorska voda domaće proizvodnje. Studena gasi žeđ i osvježava, usporava procese starenja, pomaže u očuvanju intelektualnih sposobnosti i u očuvanju zdravlja organizma. Pridonosi gipkosti mišića i zglobova te pomaže u regulaciji metabolizma. Primjena najsuvremenije tehnologije punjenja Studene, HACCP sustav (sustav analize opasnosti i kritičnih točaka) te kontrole kvalitete jamstvo su njezine zdravstvene ispravnosti i kvalitete.