Studena osvojila CROPAK nagradu za najbolju ambalažu
Studena je osvojila vrijednu nagradu Cropak za najbolju ambalažu u kategoriji hrvatskog proizvoda/serije za 2008. godinu
Prva hrvatska izvorska voda studena. na police trgovina širom
Hrvatske stigla je u novom vizualnom identitetu, zahvaljujući procesu temeljitog
rebrandinga kojeg je doživjela u proteklih osamnaest mjeseci.
Osim što "nova" studena. osvaja srca potrošača osvojila je i vrijednu nagradu Cropak za najbolju ambalažu u kategoriji hrvatskog proizvoda/serije za 2008. godinu u organizaciji Instituta za ambalažu i tiskarstvo, tvrtke Tectus d.o.o. iz Zagreba te stručnih časopisa "Ambalaža" i CROprint.
Težište inovacije je na novom dizajnu boce i ambalaže, ali i na sveukupnoj komunikaciji s tržištem, zbog čega je kreiran potpuno novi vizualan svijet studena., baziran na grafičkom elementu plavih točaka. Točke (element dizajna koji se mnogo koristio u 60-tima) ponovno igraju presudnu ulogu u grafici, modi, dizajnu interijera i proizvoda široke potrošnje, a što pokazuje i korištenje istih u raznim kategorijama proizvoda, na raznim tržištima širom svijeta.
Plave točke u dizajnu studene. simboliziraju dinamičnost inovativne robne marke i usklađene su s izazovima suvremenog svijeta u kojem živimo. Ujedno su i simbol vode, njezine prirodnosti, čistoće i svježine.
I sâm logotip studena. doživio je također modernizaciju. Plava boja predstavlja snažniji dio branda, a crveno a. predstavlja nježniji i emotivniji dio. Točka na kraju slogana znači "studena. to je to ...".
Uz novi izgled, novu bocu i moderan transparentan čep, studena. je obogatila svoju ponudu s dva nova PET pakiranja od 0,25 i 0,75l, a pakiranja od 0,25, 0,5 i 0,75l dostupna su i sa sportskim čepom. Izrazito zanimljiv sportski čep Seaquist prvi se put tako pojavio na ambalaži nekog hrvatskog proizvođača.