Studena donirala UNICEF-u 806.191,00 kn
Predstavnici Studene i UNICEF-a priredili su danas konferenciju za novinare povodom završetka i objave ukupnih rezultata humanitarne akcije "Širimo krugove dobrote".
Predstavnici Studene i UNICEF-a priredili su danas u Le Meridien Grand Hotelu Lav konferenciju za novinare povodom završetka i objave ukupnih rezultata humanitarne akcije "Širimo krugove dobrote" te donacije novčanog iznosa prikupljenog u navedenoj akciji u korist projekta "Svako dijete treba obitelj".
Saša Romac, član Uprave Podravke d.d. za marketing, predao je Tanji Radočaj, predstojnici ureda UNICEF-a za Hrvatsku, simbolični ček s ukupnim iznosom prikupljenih sredstava u visini od 806.191,00 kn, naglasivši pritom da je u ovoj akciji prodano više od 3 milijuna boca Studene.
Konferenciji za novinare nazočili su i Zlatan Stipišić Gibonni, zaštitno lice kampanje "Širimo krugove dobrote" i ujedno ambasador dobre volje UNICEF-a, te Blanka Vlašić, proslavljena hrvatska atletičarka. Tijekom akcije u njezinu promicanju pridružili su im se i UNICEF-ova ambasadorica dobre volje Bojana Gregorić Vejzović i Robert Zuber, novinar poznat po brojnim humanitarnim akcijama.
Tijekom humanitarne akcije, koja je trajala od 1. svibnja do 30. lipnja ove godine, na prodajnim mjestima širom Hrvatske bila su dostupna prigodna crvena promotivna pakiranja Studene 0,5 l i 1,5 l, Studene limun 0,25 l i 0,5 l i Studenca 0,5 l, od čije je prodaje 10% vrijednosti Studena darovala za UNICEF-ov projekt "Svako dijete treba obitelj". Ovaj projekt usmjeren je razvoju suvremene udomiteljske skrbi za najranjivije skupine djece, kao i promicanju udomiteljstva kao vrhunske humane geste, što je ujedno i glavni cilj ove akcije.
Sredstva prikupljena tijekom akcije "Širimo krugove dobrote" bit će uložena u osnivanje tri nova mobilna tima za podršku udomiteljima u Požeško-slavonskoj, Bjelovarsko-bilogorskoj i Koprivničko-križevačkoj županiji te u održavanje rada postojećih timova u preostalim županijama Hrvatske. Timovi funkcioniraju kao podrška za 364 postojeće udomiteljske obitelji te u suradnji s lokalnim medijima i zajednicom rade na pronalaženju novih udomitelja. Okosnicu akcije - prikazivanje promotivnog TV-spota "Širimo krugove dobrote" s Gibonnijem u glavnoj ulozi - podržavala je medijska kampanja na radiju, u tisku i na billboardima, kao i pet promotivnih regionalnih događanja na glavnim gradskim trgovima u Koprivnici, Osijeku, Splitu, Rijeci i Zagrebu, koje je posjetilo više od 100.000 ljudi. Na svakom od tih događanja bilo je organizirano niz zabavnih igara za djecu predškolskoga i školskog uzrasta te za njihove roditelje.