Sjeckana rajčica s maslinama - primjer uspješnog i modernog dizajna
Dizajn proizvoda, kao i brand pod čijim se imenom proizvodi, ključni su faktori prilikom izbora proizvoda kod kupnje. Stoga bi se moglo zaključiti kako dizajn izravno utječe na prodaju pojedinog proizvoda. To nije neobično, budući da je pakiranje, odnosno dizajn proizvoda, prvo što kupac uoči na polici trgovine.
"Podravka je prvi domaći proizvođač koji svoje proizvode potrošačima nudi u ovom modernom pakiranju koje čuva sve vrijedne sastojke proizvoda", rekla je category manager za povrće i kondimente Dunja Milošić Odobašić, nadodavši kako je Podravka u svom asortimanu imala sjeckanu rajčicu u limenci, a od veljače 2006. pakiranje je zamijenjeno novom, inovativnom Tetra Recart ambalažom koja čuva izvornu vrijednost, okus i boju proizvoda.
Budući da je sjeckana rajčica s maslinama prepoznata kao primjer uspješnog i modernog dizajna, objava u biltenu Design Manual Terta Recart, renomirane i poznate firme, predstavlja za Tim povrća i kondimenata svojevrsno priznanje i poticaj za nastavak rada na kategoriji Rajčica.