„Ručak za sutra s Podravkom“ - najgledanija kulinarska emisija u Hrvatskoj!

Kulinarska emisija „Ručak za sutra s Podravkom“ najgledanija je kulinarska emisija, a voditelji Podravkini promotori kulinarstva spadaju među najpopularnije majstore kuhinje u Hrvatskoj.

Promotor Dražen Đurišević na snimanjuKulinarska emisija „Ručak za sutra s Podravkom“ najgledanija je kulinarska emisija, a voditelji, Podravkini promotori kulinarstva ubrajaju se među najpopularnije majstore kuhinje u Hrvatskoj.

Rezultati su to istraživanja koji su dobiveni on-line anketiranjem u suradnji sa agencijom Ipsos Puls u ožujku na uzorku od 1000 ispitanika koji su u kućanstvu zaduženi za kuhanje, životne dobi od 18 do 54 godina.

Time se Podravkini majstori kuhinje stavljaju uz bok su svjetski popularnih kuharskih zvijezda (Jamie Oliver, Anthony Bourdain i David Rocco). Ovaj uspjeh je još i veći ako se zna da su Podravkini kuhari puno kraće u televizijskom eteru od spomenutih stranih kuhara.
Značajan je i postotak korištenja recepata iz emisije. Naime, 45% ispitanika koristi recepte iz Podravkine kulinarske emisije barem jednom mjesečno.

“Naša kulinarska emisija je jedna od najgledanijih na Novoj TV, a naši kuhari su dobili visoke ocjene u odnosu na kuhare i kulinarske emisije koje su godinama na televiziji. Dakle, uspjeli smo kroz ovih nekoliko sezona hrvatskim gledateljima i potrošačima kroz stručne, praktične i edukativne emisije dodatno približiti Podravku i njezine proizvode.”, ističe voditeljica Kulinarskog centra Katarina Pentek koja je postala sinonim za pripremu kolača u Podravkinim emisijama.

Glavni protagonisti emisija su naši promotori kulinarstva. Majstori kuhanja morskih specijaliteta, Mišel Tokić i Zoran Delić, sinonim za mesne delicije Dražen Đurišević te voditeljica Kulinarskog centra Katarina Pentek.

Hvaljenu ekipu podravkinih voditelja gledatelji mogu pratiti cijelu godinu, jer osim 44 emisije koje se prikazuju u trećoj sezoni na veliki zahtjev gledatelja ići će i reprize prošlih emisija.

“Rejting kompanije i prepoznatljivost naših brendova raste s gledanjem emisija te kroz ovaj kulinarski serijal Podravka definitivno ima višestruku korist. Smatram da je ovo odličan projekt kojega ćemo i dalje nadograđivati pa tako planiramo i snimanje emisija na otvorenom – Roštilj s Podravkom.” naglašava promotor Dražen Đurišević.

Ove godine kuhanje je in, a kada je kulinarstvo u pitanju, opet se potvrđuje pravilo – Podravka nikada nije pratila trendove, već ih diktira.