Rezultati poslovanja Grupe Podravka za prvih šest mjeseci 2011. godine

Neto dobit Grupe Podravka za prvih šest mjeseci iznosi 55,6 milijuna kuna što je porast od 78% u odnosu na isto razdoblje lani.

Neto dobit Grupe Podravka za prvih šest mjeseci iznosi 55,6 milijuna kuna što je porast od 78% u odnosu na isto razdoblje lani.

Prihodi od prodaje Grupe Podravka iznosili su 1.724,2 milijuna kuna i veći su za 4% u odnosu na isto razdoblje 2010. godine. Prodaja SPP-a Prehrana i pića iznosila je 1.369,1 milijuna kuna i bilježi porast prodaje od 4% u usporedbi s istim razdobljem lani.

Rast prodaje rezultat je porasta prodaje na inozemnim tržištima (5%) te na tržištu Hrvatske gdje u promatranom razdoblju prodaja raste za 3%. Inozemna tržišta koja bilježe porast prodaje SPP-a Prehrana i pića su tržište jugoistočne Europe (5%), gdje se najviše ističu tržišta Srbije (13%) i Bosne i Hercegovine (4%), zatim tržište Srednje Europe (7%) s Češkom (17%) i Poljskom (12%) te tržište zapadne Europe, prekooceanskih zemalja i Dalekog istoka (5%) s najvećim porastom prodaje na tržištima Austrije (49%) i Australije (12%).

SPP Farmaceutika ostvarilo je prodaju u iznosu od 355,1 milijuna kuna, što predstavlja porast prodaje od 2% u odnosu na isto razdoblje 2010. godine. Inozemna tržišta bilježe porast prodaje SPP Farmaceutika od 9%, uz najveći doprinos tržišta Bosne i Hercegovine (9%), a značajan rast zabilježila su i tržišta Slovenije (44%), Rusije (4%) te Turske (170%).

Operativna dobit (EBIT) Grupe Podravka iznosi 102,2 milijuna HRK, što označava porast od 37% te je EBIT marža podignuta na razinu od 5,9%.

Detaljnije informacije o rezultatima poslovanja Grupe Podravka za prvih šest mjeseci 2011. možete pronaći na Internet stranicama Podravke d.d. pod Investitori / Financijska izvješća / Periodična financijska izvješća.