Prolazi sve, al´ naša ljubav zar ne, nikad neće proć!
Stari obiteljski zapisi koji se vrte u TV spotu, vraćaju nas u doba kad smo bili djeca.
Sredinom 9. mjeseca krenula je velika medijska kampanja za Podravka juhe u vrećici, a sve u svrhu promocije juha u novom ruhu. Kampanja će trajati do sredine 11. mjeseca. U ta dva mjeseca ćemo na televiziji i na radiju slušati poznatu pjesmu Đimija Stanića - Prolazi sve, al´ naša ljubav zar ne, nikad neće proć'! Odabir pjesme za televiziju i za radio bio je logičan, jer smo ovom pjesmom htjeli pokazati kako su juhe bezvremenske tj. kako su već 3. generaciju Podravka juhe prisutne u našim obiteljima.
Stari obiteljski zapisi koji se vrte u TV spotu, vraćaju nas u doba kad smo bili djeca, a suvremene snimke govore kako i mi svojoj djeci želimo pružiti jednako sretnu obiteljsku atmosferu. Podravka juhe svojom jednostavnom pripremom ostavljaju obiteljima više vremena za druženje.
U kampanji smo, osim televizije i radija, za oglašavanje koristili tjedne i mjesečne časopise te velike oglasne ploče (billboarde) i svjetleće reklamne površine (city lighte) na kojima prikazujemo Podravka juhe u novom ruhu. Kao što smo se televizijskom i radio porukom igrali na kartu nostalgije, tako su nam i ovi mediji pomalo nostalgični. Srce i slogan "Od srca srcu" provlače se kroz sve materijale, a predstavljaju brigu za obitelj, druženje, ljubav, toplinu doma. Podravka vodi stalnu brigu o svojim potrošačima pa će se tako krajem 10. mjeseca organizirati promotivna prodaja za Podravka juhe, a o čemu ćemo na vrijeme obavijestiti sve zainteresirane.