Poslovni rezultati Grupe Podravka za 2000. godinu

Na današnjoj sjednici Nadzornog odbora Podravke d.d. prihvaćena su revidirana financijska izvješća Podravke d.d. i grupe Podravka. Grupa Podravka u 2000. godini poslovala je uspješno, ostvarivši neto dobit višu od 79 milijuna kuna što, izraženo u postocima, čini povećanje od 281% u odnosu na prethodnu godinu. Ostvareni prihod od prodaje iznosi 2,436 mlrd kuna i veći je za 1% u odnosu na 1999. godinu. Ostvareni prihod od prodaje na domaćem tržištu iznosi 1,38 mlrd kuna i 2% je veći od ostvarenog u prošloj godini. Na inozemnim je tržištima ostvarena prodaja u iznosu od 1,05 mlrd kuna i realno je povećana za 6%. Od ukupnih prihoda od prodaje 57% je ostvareno na domaćem tržištu, dok je 43% ostvareno na inozemnim tržištima. U strukturi prodaje najveći pojedinačni udio drži Vegeta s 26,5% ukupnog prihoda od prodaje, slijede farmaceutski proizvodi s 21,4% koji bilježe porast od 9% u odnosu na 1999. godinu, te meso i mesne prerađevine s udjelom od 11,6% čija je prodaja porasla za 2% u odnosu na 1999. godinu. Također, porast prodaje od 26% bilježe i Podravkine juhe s kojima je ostvareno 7,6% ukupnog prihoda od prodaje te mineralna voda čija je prodaja porasla za 16% u odnosu na 1999. godinu. U strukturi izvoza najveći je prihod ostvaren u Poljskoj, gdje je ostvareno 9,6% ukupnog prihoda od prodaje, zatim u Sloveniji (8%), Bosni i Hercegovini (5,4%) te Mađarskoj (2,6%). Najveći je rast prihoda zabilježen na tržištima Češke (22%), Makedonije (10%), Rusije (122%) te Mađarske (4%). Tijekom konferencije za predstavnike medija predsjednik Nadzornog odbora Podravke d.d. mr. Božo Prka izrazio je zadovoljstvo poslovanjem Podravke za 2000. godinu te spomenuo da Podravka "ima dvije izuzetno snažne marke - Podravka i Vegeta - i to su marke s ogromnim potencijalom o čemu svjedoči i Podravkin prodor na nova tržišta: Turske, Grčke, Rumunjske". Također, Prka je spomenuo i pozitivne trendove za prvo tromjesečje 2001. godine.