Podravkina Eva na tržištu
Osnovni slogan koji će pratiti ovu marku u narednim godinama, "Eva. Iz srca mora."
Nakon što je prepoznala potencijal kategorije ribljih konzervi i krajem prošle godine kupila marku Eva od zadarske tvrtke Adria, Podravka je ovih dana na tržište lansirala novo redizajnirano pakiranje četvrtastog oblika, prepoznatljive plave boje. Riječ je o ribljim konzervama u biljnom ulju pod markom Eva. Uz već postojeća, redizajnirana pakiranja sardina i skuša, Podravka se odlučila i za jedan novitet - Eva tuna u okrugloj konzervi.
Podravkin cilj s markom Eva je postati vodeća kompanija na tržištu Hrvatske te tržištima jugoistočne Europe u zadovoljavanju potreba potrošača u području ribljih konzervi i ostalih proizvoda od ribe. Tijekom godine u zemljama regije može se očekivati i puno noviteta iz Evinog asortimana.
Nakon redizajna ambalaže proizvoda, uvođenja okrugle konzerve za dio tuna asortimana, u pripremi su još i proizvodi namijenjeni potrošačima koji preferiraju mediteranski okus vrhunske kvalitete i vode računa o zdravoj prehrani - rekao je Dino Bijač, Voditelj Ureda Člana Uprave zaduženog za Marketing. Marka Eva prisutna je na tržištu Hrvatske i jugoistočne Europe već dugi niz godina, no na njoj se u posljednje vrijeme nije značajnije radilo. Integracijom u Podravkin sustav Eva je oživljena te je ojačala portfelj Podravkinih marki proizvoda i bit će nositelj razvoja buduće kategorije Ribe i ribljih proizvoda.
Početkom svibnja započet će i snažna medijska kampanja za tržišta Hrvatske i jugoistočne Europe, odnosno Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije. Riječ je o tržištima na kojima je Eva vrlo dobro prihvaćena i u svijesti potrošača percipirana kao domaća marka. Osnovni slogan koji će pratiti ovu marku u narednim godinama, "Eva. Iz srca mora.", asocira na more koje je praktički sinonim za zdravlje, dok riba Evinih proizvoda dolazi iz njegovih najčistijih i najsvježijih dubina, a Evu i Podravku povezuje kroz srce kao prepoznatljiv Podravkin znak.