Podravkin Dan rajčice 26. srpnja u Umagu

U sklopu stručnog skupa proizvođačima će biti prezentirana najnovija saznanja o uzgoju, zaštiti i navodnjavanju rajčice za preradu dok će Podravkini gastro promotori u sklopu "Fešte od rajčice" pripremati jela na bazi rajčice, a prihod ostvaren prodajom obroka bit će doniran Domu zdravlja Umag. Fešta od rajčice prenosi se 26. srpnja uživo putem Interneta, IP GlobalNET, www.online.hr s početkom u 19:00 sati.

Već četvrtu godinu zaredom Podravka, zajedno s Istarskom županijom, Gradom Umagom, proizvođačima rajčice te Turističkom zajednicom grada Umaga, organizira Dan rajčice u Umagu. Program se sastoji od dva dijela: stručnog dijela u kojem će stručnjaci Podravkinim kooperantima prezentirati najnovija saznanja u svezi uzgoja, zaštite i navodnjavanja rajčice, te drugog dijela koji će se održati na Trgu slobode u Umagu.

Fešta od rajčice na umaškom Trgu slobode započinje u 19:00 sati, a Podravkini će gastro promotori pripremati jela na bazi rajčice na četiri velike tave. Cjelokupni prihod ostvaren prodajom jela na bazi rajčice, po simboličnoj cijeni od 5 kuna za obrok na dobrovoljnoj bazi, bit će doniran Domu zdravlja Umag za nabavku mamografa. Prošle godine Podravka je prodajom proizvoda na bazi rajčice ostvarila oko 2,5% ukupnog prihoda na hrvatskom tržištu i oko 1,5% ukupnog prihoda koncerna Podravka.

Od ukupne realizacije grupe proizvoda na bazi rajčice na hrvatskom tržištu je realizirano oko 85%, na tržištu Slovenije 10%, dok je na tržištu BiH realizirano 5% od ukupne vrijednosne realizacije grupe. Podravka je najveći proizvođač proizvoda na bazi rajčice u Hrvatskoj. Protekle godine Podravka je uvela dosta novih proizvoda na bazi rajčice u atraktivnim pakiranjima prateći na taj način trend stalnog povećanja potrošnje proizvoda na bazi rajčice na tržištu, a isto tako provođene su razne promotivne aktivnosti za ovu grupu proizvoda. Kontinuiranom suradnjom s proizvođačima rajčice na tradicionalnoj točki proizvodnje visokokvalitetne sirovine i uvođenjem suvremene tehnologije (aseptik linija) u tvornici "Povrće" Umag stvoreni su preduvjeti za izlazak na nova tržišta i za povećanje realizacije i jačanje pozicije naspram brojne konkurencije na postojećim tržištima. Milivoj Šifkorn, izvršni direktor SPJ Voće i povrće, naglašava kako Podravka ima prepoznatljiv brand proizvoda od rajčice koje odlikuje vrhunska kvaliteta i dodaje: "Međutim, otvaranjem tržišta suočavamo se s agresivnom konkurencijom sličnih proizvoda sa znatno nižim cijenama. To pred nas postavlja zadatak da maksimalno snizimo troškove te da budemo jeftiniji na policama trgovina. No, jedna velika razlika između nas i konkurencije iz inozemstva je u tome što veliki broj država subvencionira primarnu proizvodnju te na taj način inozemni proizvođači imaju jeftiniju sirovinu, dok u Hrvatskoj to nije slučaj".