Podravka lansira redizajniranu Coolinariku

Primjetna razlika u odnosu na prijašnju verziju Coolinarike očituje se u strukturi web sitea.

Podravka je lansirala redizajniranu i obogaćenu verziju poznatog Podravkinog activity portala www.coolinarika.com.

Portal je namijenjen zaljubljenicima u kuhanje i poznavateljima dobre hrane. Bitno osvježeni dizajn stranice nije sveden samo na kozmetičke prepravke, već je napravljen da omogući korisnicima veću upotrebljivost i pruži im dodatne funkcije.

Primjetna razlika u odnosu na prijašnju verziju Coolinarike očituje se u strukturi web sitea. Tako su uvedena nova zanimljiva poglavlja: Djeca, Inspiracija, Putovanja i svima već poznati Blog. Dosadašnja popularna poglavlja kao i moguće funkcije bitno su pojednostavljene, a svi registrirani korisnici od sada će biti jedna velika obitelj pod nazivom Coolklub. Iako stranice imaju niz novih funkcija, bitno je spomenuti dvije ključne konceptualne skupine: Korisnički sadržaji i Socijalna mreža. Korisnički sadržaj proširen je mogućnošću veće interakcije korisnika: objavi komentara i ocjenama recepata dodana je i mogućnost tagiranja. Tagiranje je označavanje ključnim riječima po izboru registriranih korisnika, a uz recepte mogu tagirati članke, slike i na taj način prilagoditi iskustvo Coolinarike svojim potrebama te režirati svoje navigacijske putove i za druge korisnike. Nova funkcionalnost za registrirane korisnike je i objava recepata i slika. Premda je recepte bilo moguće objavljivati i do sada, ovaj smo put tu funkciju bitno olakšali te očekujemo da će biti još popularnija. Tome smo dodali mogućnost objave fotografija slično poznatim web-servisima s tom razlikom da je u ovom slučaju to posve integrirano s ostalim funkcijama. Na zahtjev korisnika tu je i forum koji pokriva sve teme Coolinarike. Uredništvo će nagrađivati najinovativnije korisničke sadržaje.

Socijalna mreža temelji se na tome da svaki registrirani korisnik ravnopravno sudjeluje u kreiranju novih i poboljšavanju postojećih sadržaja, čime Coolinarika 2.0 pokazuje svoju otvorenost prema svojim vjernim korisnicima.

Obnovu Coolinarike strateški je planirala skupina koju čine: voditeljica projekta Tanja Gligorović, uredništvo Coolinarike u sastavu Karmela Karlović, Andreja Strelec-Dučak i Sanja Delić te vanjske agencije: Case Sensitive iz Ljubljane (user experience stratezi) te Web Burza iz Zagreba (dobitnik "FWA Review, Best Agency Sites" - za jedan od 20 najboljih web agency siteova na svijetu). Cijela produkcija bila je u kompetentnim rukama Web Burze.

Ispod površine Coolinarika nije niti malo naivan stroj. Poslije tri godine izrazito aktivnog života baze podataka i sučelje jako su se iscrpili te su morali biti temeljno prepravljeni. Zapravo je cijeli web site konstruiran od nule i stoga sada bolje funkcionira. Posebno smo obratili pažnju na danas jako bitne web-standarde prema kojima je stranica savršeno usklađena, što znači da u potpunosti funkcionira čak i na najegzotičnijim preglednicima i drugim kompliciranim korisničkim zahtjevima. Nesumnjivo je da će Coolinarika.com i dalje biti broj jedan portal svim ljubiteljima fine i ukusne hrane!