Podravka juhe u novom ruhu

Podravka juhe u novom dizajnu lansirane su prvo na tržišta Hrvatske, BiH i Slovenije, a cijeli proces teče u fazama.

Prateći trendove na tržištu, zahtjeve potrošača i zakonitosti polica, prije godinu dana započet je projekt redizajna juha. Samim procesom željelo se "pročistiti" postojeći dizajn, modernizirati izgled i poboljšati vidljivost na polici.

Projekt obuhvaća sve juhe, osim klasičnih Kokošje i Goveđe koje su svojim prepoznatljivim i jasnim dizajnom postale simbolom Podravkinih juha na pojedinim tržištima. Rješenja novog dizajna bila su testirana na strateškim tržištima, što znači da su sami potrošači odabrali dizajn koji im se najviše sviđa. U finalnoj doradi mislilo se na sve detalje te je tako na prednjoj strani maksimalno istaknut naziv juhe, vrijeme pripreme i broj obroka, dok je na poleđini naglašena slikovna uputa i prijedlog za potrošače - kako juhu pripremiti na novi način.

Podravka juhe u novom dizajnu lansirane su prvo na tržišta Hrvatske, BiH i Slovenije, a cijeli proces teče u fazama. Tijekom kolovoza počela je zamjena bistrih juha, zatim slijede krem i dječje juhe. Završetak cjelokupnog procesa planiran je za kraj ove godine. Na ostalim tržištima s redizajnom se kreće početkom 2007. godine.

U redizajn Podravka juha krenulo se sa željom da se potrošačima omogući lakše pronalaženje omiljenih Podravka juha na policama trgovina. Zato je odlučeno podgrupe juha - bistre, krem i dječje juhe - odvojiti bojama. Za bistre juhe odabrana je narančasta boja, kao poveznica s postojećim dizajnom, za krem juhe zelena boja, kao asocijacija na povrće koje je u juhama, a dječje juhe imaju plavu razigranu pozadinu.

Novi dizajn Podravka juha osmislila je agencija Bruketa&Žinić koja se prilikom odabira agencije koja će raditi redizajn, istakla svojom inovativnošću i novim načinom pristupa poslu. Njihov prijedlog je bio najbolji jer je srce koje se nalazi na proizvodu upravo ono za čim se tragalo.