Održana godišnja konferencija operativnog marketinga

U zimskom centru "Bjelolasica" od 25. do 28. siječnja održana je godišnja konferencija Operativnog marketinga "Belupa".

U zimskom centru "Bjelolasica" od 25. do 28. siječnja održana je godišnja konferencija Operativnog marketinga "Belupa". Na konferenciji su iznjeti rezultati prodaje lijekova ( koji ne spadaju u komercijalni asortiman), stomatoloških proizvoda, dezinficijensa i preparata iz programa "Favora". Utvrđeno je da je i pored poznatih objektivnih poteškoća (gospodarska situacija u zemlji, PDV, lista lijekova itd.) koje su nas pratile u prošloj godini, Operativni marketing ispunio i prebacio planske zadatke. Direktor "Belupa" Stanislav Biondić istaknuo je da "Belupo" već niz godina ima trend rasta te da se dobra tržišna pozicija mora učvrstiti, jer da je prisutna sve veća prijetnja od strane inozemnih multinacionalnih kompanija. Gorući problemi poslovnog prostora Operativnog marketinga u Zagrebu nastojat će se riješiti što je prije moguće.