Novi direktori Podravkinih Sektora Informatike i Marketinga
Uprava Podravke donijela je odluku o novim imenovanjima u Podravkinom menadžmentu, koja vrijede od 1. rujna.
Tako je za novog direktora Marketinga imenovan Romeo Nakić. Nakić, rođen 1963. godine, svoju je karijeru započeo u Plivi, gdje je radio 5 godina, a od 1998. godine radio je u Nestle Adriatic. U početku je bio zadužen za etabliranje biznisa dječje hrane u regiji, nakon čega je bio direktor tržišta Hrvatske gdje je objedinjavao marketing, prodaju i distribuciju, odnosno bavio se usmjeravanjem cjelokupnog biznisa Nestlea na hrvatskog tržištu. Prije dolaska u Podravku radio je kao direktor prodaje Nestlea za regiju Adriatic. Dosadašnji direktor Marketinga Tomislav Horvat koji je u proteklom razdoblju implementirao novu organizacijsku strukturu odlazi na mjesto direktora marketinga Podravkinog poduzeća u Mađarskoj.
Novi direktor Podravkine Informatike Damir Martinović također je rođen 1963. godine. U Podravku dolazi s pozicije direktora Konzaltinga u tvrtki b4b koju je obnašao od 2000. godine. Prije toga bogato iskustvo stjecao je na mjestu voditelja projekta SAP Hrvatska, direktora razvoja Informatike (1993. - 1998.) te još nekim radnim mjestima u Plivi d.d., a na početku svoje karijere radio je u tvrtkama Commerce Ljubljana, Elektroprojekt te Končar. Diplomirao je na Elektrotehničkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 1987. godine, a magistrirao na istom fakultetu 1992. godine.