Nova nagrada za Podravkino godišnje izvješće
Godišnje izvješće Podravke d.d. za 2003. godinu, nagrađeno je priznanjem Typographic Excellence na nedavno održanom, jednom od najprestižnijih svjetskih natjecanja za tipografiju. Izvješće pod nazivom "Tajna dobre kuhinje", rad je reklamne agencije Bruketa&Žinić.
Natjecanje je 51. put za redom organizirao Type Directors Club iz New Yorka, a prijavljeno je ukupno 2456 radova iz 37 zemalja, od kojih je odabrano 226 najboljih. Typographic Excellence dodjeljuje se za vrhunsko korištenje tipografije, a za nagrađeno Podravkino izvješće dizajnerica Maja Bagić koristila je hrvatsku tipografiju, autora Nikole Đureka.
Nagrada Typographic Excellence nosi i uključenje u godišnjak Typography 26, te sudjelovanje u izložbi koja će u ljeto ove godine obići Sjedinjene Američke Države, Kanadu, Europu i Japan. Prošle godine autori agencije Bruketa&Žinić osvojili su istu nagradu za Bon Appetit, Podravkino izvješće za 2002. godinu. Izvješće "Tajna dobre kuhinje" nagrađeno je do sada zlatom na Međunarodnom festivalu oglašavanja u Moskvi i Malim zvonom na Festu 2004., a rad je uključen u Graphis Annual Reports 2005.