Neto dobit Grupe Podravka veća za 44% i iznosi 121 milijun kuna

Privremeni konsolidirani nerevidirani financijski rezultati poslovanja Grupe Podravka za 2011. godinu: Operativna dobit (EBIT) Grupe Podravka za 2011. godinu iznosi 251,7 milijuna kuna i predstavlja porast od 23%.

Ostvarena neto dobit Grupe Podravka za 2011. godinu iznosi 121 milijun kuna što predstavlja rast od čak 44% u odnosu na godinu prije.

Ukupna prodaja iznosila je 3.625,2 milijuna kuna što je rast od 3% u odnosu na 2010. godinu. Operativna dobit (EBIT) Grupe Podravka za 2011. godinu iznosi 251,7 milijuna kuna i predstavlja porast od 23%.

Prodaja strateškog poslovnog područja (SPP) Prehrana i pića iznosila je 2.828,9 milijuna kuna, odnosno raste 2%, dok je prodaja SPP-a Farmaceutike iznosila 796,3 milijun kuna, što je porast od 7% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Rast prodaje SPP Prehrane i Pića zabilježen je na inozemnim Podravkinim tržištima, a najveći porast ostvarilo je tržište jugoistočne Europe (7%), čemu najviše doprinosi tržište Srbije (16%), Bosne i Hercegovine (6%) i Slovenije (4%). Porastu prodaje SPP Farmaceutike također su najviše doprinijela inozemna tržišta koja su ostvarila rast od 13% u čemu prednjači tržište Rusije (22%), Bosne i Hercegovine (8%) i Slovenije (28%).

Podravkini brandovi i dalje su držali čvrsto pozicije na tržištu koje je tijekom 2011. bilo pod utjecajem gospodarske krize.

Istodobno, ukupna vrijednost kapitalnih ulaganja i to u modernizaciju proizvodnje te proširenje postojećih kapaciteta u 2011. iznosila je 102,2 milijuna kuna i financirana je vlastitim sredstvima.

U povodu objave rezultata poslovanja za 2011. godinu predsjednik Uprave Podravke Miroslav Vitković rekao je: "Unatoč krizi koja nas je nažalost pratila i u 2011.godini, značajnom porastu cijena sirovina na svjetskom tržištu te negativnim utjecajima na financijskom planu kao što su tečajne razlike i porast cijene kapitala, iznimno smo zadovoljni ostvarenim rezultatima poslovanja. Zaduženost Podravka Grupe dodatno je smanjena za 130 milijuna kuna što predstavlja nastavak trenda iz 2010. godine kada je zaduženost smanjena za 150 milijuna kuna u odnosu na 2009. godinu bez da se time ugrozila likvidnost i podmirivanje svih ostalih operativnih obveza.
Podravka je tijekom prošle godine, uz rast prodaje, posebice na inozemnim tržištima, napravila i iskorak u ulaganjima. Započeli smo snažan investicijski ciklus u modernizaciju i proširenje kapaciteta kako bi bilo još konkurentniji, inovativniji i bolji."

Detaljnije informacije o rezultatima poslovanja Grupe Podravka za 2011. godinu možete pronaći na Internet stranicama Podravke d.d. pod Investitori / Financijska izvješća / Objave poslovnih rezultata.