Kampanja Vegeta 60 godina osvojila MIXX nagradu
Iako su ovogodišnji Dani komunikacija odgođeni za listopad, prije samog održavanja festivala odlučeno je da se dodijele nagrade koje se inače dodjeljuju tijekom trajanja festivala. Tako je u četvrtak, 16. travnja, tijekom izravnog online video prijenosa putem Facebooka održana dodjela nagrada IdejaX i MIXX.
Vegeta je pobjednica u kategoriji Cross Media Integration Campaign za MIXX nagradu s projektom Vegeta 60 godina, a za ovaj uspjeh su osim Podravkinog teama, zaslužne i agencije Izone.agency, Bruketa&Žinić&Grey te Enterwell.
Povodom 60. obljetnice Vegete, kreiran je sustav grafičkih elemenata koji je korisnicima omogućio da sami dizajniraju vlastitu etiketu svog omiljenog proizvoda - Vegete. Pristigle dizajnirane etikete Vegete, njih više od 32.000, su otisnute i tako dizajnirani proizvodi plasirani su na police trgovina. Potrošači su mogli pronaći pakiranje Vegete sa svojom kreacijom etikete, a najboljih 60 dizajniranih etiketa dodatno je nagrađeno.
Osim Vegete, finalisti u kategoriji Cross Media Integration Campaign za nagradu MIXX bili su i Podravka s originalnim sortama paprika Podravka i Slavonka, Mlinar, Kroki Kroket te Romerquelle.
Dani komunikacija, u sklopu kojih su dodijeljene nagrade, međunarodno je priznati festival koji se jednom godišnje održava u Rovinju. Cilj mu je kroz tri dana okupiti stručnjake iz cijelog svijeta koji kroz predavanja, radionice i druženje stvaraju trendove u komunikacijskoj industriji.
MIXX natjecanje inače je dijelom Dana komunikacija, a izrađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a (Interactive Advertising Bureau). MIXX natjecanje ima za cilj dodijeliti nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija.
Kriteriji ocjenjivanja su podjednako važni, a uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate.