50 godina Podravkinih juha

Kao svojevrsni uvod u obilježavanje 50. obljetnice juha Podravka je prošle godine ponovno obukla juhe u novo ruho.

Kao svojevrsni uvod u obilježavanje 50. obljetnice juha Podravka je prošle godine ponovno obukla juhe u novo ruho. Novim dizajnom dominira veliko srce koje je već dugi niz godina simbol Podravke i Podravka juha. Budući da je Podravka prepoznatljiva upravo po juhama, logično je bilo istaknuti Podravkino srce i na samoj ambalaži.

Koristeći danas moderna znanja koja Podravka u potpunosti primjenjuje, rješenja novog dizajna uvijek se testiraju na strateškim tržištima, što znači da sami potrošači odabiru dizajn koji im se najviše sviđa. Misli se na sve detalje te je tako na prednjoj strani maksimalno istaknut naziv juhe, vrijeme pripreme i broj obroka, dok je na poleđini naglašena slikovna uputa i prijedlog za potrošače - kako juhu pripremiti na novi način.

Redizajnom Podravka juha uvijek se želi potrošačima omogućiti lakše pronalaženje omiljenih Podravka juha na policama trgovina. Zato je riješeno da se podgrupe juha - bistre, krem i dječje juhe - odvoje bojama. Za bistre juhe odabrana je narančasta boja, kao poveznica s postojećim dizajnom, za krem juhe zelena boja, kao asocijacija na povrće koje je u juhama, a dječje juhe imaju plavu razigranu pozadinu. Izvrsnost proizvoda, uz brigu za potrošača, prepoznavanje i poštivanje lokalnih i regionalnih ukusa ne bi se mogla zamisliti bez odgovarajuće ambalaže.

Ambalažom Podravkinih juha sjedinjen je moderan i osvježen izgled na polici s praktičnošću same ambalaže. Prepoznatljivost i kvaliteta Podravkinih juha nije slučajnost. Rezultat je to rada mnogih sektora i službi čiji djelatnici kroz međusobnu suradnju pružaju potrošačima proizvode koji će zadovoljiti potrebe tih potrošača i na koje će moći biti ponosni. Od samih početaka proizvodnje Podravka juha u Koprivnici - i svih pedeset godina - karakterizira ih da se rade od srca za srca naših potrošača, jer kao što je napisao poznati pjesnik Gustav Krklec i što je postalo dugogodišnji slogan: "Kad se sa srcem kuha - kuha se Podravka juha!"

U povodu proslave 50 godina Podravkinih juha u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori te Srbiji organizirane su nagradne igre za potrošače.