Lino igrica – Budi i ti Lino pobjednik
Lino igrica je prva mobilna aplikacija koja je kreirana za potrebe promocije Podravkinih brandova. Na taj način Lino brend postaje pristupačniji djeci do 12 godina starosti, te ga oni nastavljaju doživljavati zabavnim, (inter)aktivnim i u trendu, što ga čini različitim u odnosu na brendove konkurencije.
Lino je najbolji dječji prijatelj, ali i prvi izbor kada govorimo o visoko kvalitetnim, sigurnim, hranjivim i ukusnim proizvodima za djecu. Medvjedić Lino omiljeni je lik s kojim djeca odrastaju. Predstavlja ukusan i zabavan obrok te razvija veselu i razigranu obiteljsku atmosferu. Pouzdan je i brižan, promiče dobre navike i zdravi stil života.
"Budi i ti Lino Pobjednik" je naziv nove Lino kampanje. Cilj kampanje je povezati omiljene dječje aktivnosti s Lino proizvodima, bilo da se radi o učenju, sportu ili zabavi.
Lino igrica – što je to?
Lino igrica je prva mobilna aplikacija koja je kreirana za potrebe promocije Podravkinih brandova. Na taj način Lino brend postaje pristupačniji djeci do 12 godina starosti, te ga oni nastavljaju doživljavati zabavnim, (inter)aktivnim i u trendu, što ga čini različitim u odnosu na brendove konkurencije.
Lino igricu možete besplatno preuzeti na:
Kroz oglašavanje na televiziji, internetu te vrlo atraktivnom izlaganju proizvoda na prodajnim mjestima pozivamo djecu i sve one koji vole zabavu da se igraju s Linom uz Lino proizvode. Kampanja "Budi i ti pobjednik" osim tržišta Hrvatske pokriva i tržište Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije i Kosova.