Nutritivna strategija

Podravkina Nutritivna strategija naš je vodič u razvoju novih i obnavljanju postojećih receptura proizvoda, kako bi Vam u svim prilikama bili dostupni visokokvalitetni proizvodi adekvatne hranjive vrijednosti i izvrsnog okusa.

Podravka je u mnogim domovima više od 70 godina. Već tada, naš cilj je bio proizvoditi hranu visoke kvalitete i kontroliranog podrijetla za jednostavnu i brzu pripremu.

Podravkin slogan Uvijek sa srcem za nas je oduvijek značio kontakt s potrošačem u najužem smislu.

Kontinuiranim praćenjem prehrambenih navika i potreba potrošača na različitim tržištima, zahvaljujući Podravkinim stručnim timovima, razvili smo proizvode za cijeli dan (obroke,  međuobroke i male zalogaje) i svaku prigodu (u vlastitom domu, u prirodi, u uredu, između dva sastanka, u kinu...).

Očuvati zdravlje i pridonijeti promjeni loših prehrambenih navika vas i vaših ukućana, naše je opredjeljenje i zato smo izradili Podravkinu Nutritivnu strategiju kojom smo se obavezali:

  • smanjiti sadržaj zasićenih i trans-masnih kiselina, soli (natrija) i šećera u našim proizvodima,
  • optimizirati proizvode s hranjivim tvarima koji osiguravaju zdravstveni boljitak,
  • u razvoju novih proizvoda, fokusirati se na djecu, stariju populaciju, potrošače sa specijalnim prehrambenim potrebama, potporu zdravlju probavnog sustava, potporu postizanju i održavanju zdrave tjelesne mase i zdravog životnog stila,
  • potrošačima pružiti točne i vrijedne informacije o našim proizvodima putem ambalaže i promotivnih aktivnosti,
  • educirati i time upućivati na značaj hranjive vrijednosti obroka i veličinu porcija.

Podravkina Nutritivna strategija naš je vodič u razvoju novih i obnavljanju postojećih receptura proizvoda, kako bi vam u svim prilikama bili dostupni visokokvalitetni proizvodi adekvatne hranjive vrijednosti i izvrsnog okusa. To postižemo sinergijom internog potencijala Podravke, s vanjskim suradnicima i Vama potrošačima, koji ste s nama svih ovih godina.

Rezultati provedbe Nutritivne strategije u periodu od 2014. do 2020. su:

  • Smanjen je udio soli u postojećem slanom asortimanu Podravke za 160 tona
  • Smanjen je udio šećera u postojećem slatkom asortimanu Podravke za 764 tone
  • Izrađeni su Nutritivni profili za 29 kategorija Podravkinih proizvoda kao temelj za razvoj nutritivno uravnoteženih novih i inovativnih prehrambenih proizvoda (Nutritivni profil predstavljaju preporučeni kriteriji za sadržaj mikro i makro nutrijenata na 100g/ml i/ili serviranja, koji se temelje na globalnim javnozdravstvenim preporukama, Nutritivnoj strategiji Podravke 2014. – 2024. i Planovima razvoja novih i inoviranih proizvoda)
  • Uklonjene su trans masti iz cjelokupnog asortimana žitarica za doručak, kremnih namaza i snacka
  • Razvijen je i komercijaliziran patentirani proizvod ili sastojak, mješavina mineralnih soli s 35% manje natrija ''Salut''
  • U slatkim kremnim namazima od lješnjaka, dehidriranim jušnim kockama, juhama i mješavinama za pripremu jela, koristi se certificirano palmino ulje iz održivog uzgoja (RSPO (engl. Rountable on Sutainable Palm oil certifikat))