Koprivnički poduzetnici, braća Marijan i Matija Wolf, osnivaju radionicu za preradu voća i tvornicu pekmeza, preteču Podravke.

1934

Izgled dijela Podravke četrdesetih godina dvadesetog stoljeća kada je bila uljara.

1947

Radionica braće Wolf prelazi u društveno vlasništvo i Podravka dobiva ime koje nosi i danas.

1949

Podravka započinje s proizvodnjom konfitura, proizvoda fine marmelade.

1952

Počinje proizvodnja novih Podravkinih proizvoda; kandirano voće, žele bomboni, voćni sirup, senf, kečap, voćna vina, sušeno povrće, sterilizirane mahune i grašak, mesne konzerve.

1957

Počela proizvodnja poznatih Podravkinih juha.

1958

Počinje proizvodnja klasične kokošje i goveđe juhe. Pijetao na Podravkinoj kokošjoj juhi postaje simbol dobre domaće juhe u vrećici koja se kuha samo pet minuta i izvanredna je pomoć zaposlenoj domaćici. Te su godine kokošja i goveđa juha prvi put izložene na Zagrebačkom velesajmu.

1959

Prof. Zlata Bartl zajedno sa svojim timom stvara Vegetu - najpoznatiji univerzalni dodatak jelima koji se proizvodi više od pola stoljeća i prodaje u više od 50 zemalja na svih pet kontinenata.

1959

Podravkin izložbeni prostor na Zagrebačkom velesajmu.

1959

Podravkin oglas za kokošju i goveđu juhu te asortiman proizvoda.

1964

Na tržištu se javlja 10 novih juha u vrećicama.

1964

Na ambalažu VEGETE 40 dodaje se lik kuhara koji je do danas ostao jedan od prepoznatljivih elemenata Vegetine ambalaže.

1967

Prve suradnje s inozemnim partnerima. Vegeta se otisnula u svijet - prvi izvoz u Mađarsku i Rusiju.

1970

Počinje proizvodnja Čokolina, kasnije i drugih okusa dječje hrane sa zaštitnim znakom medvjedića nazvanog Lino.

1970

Punionica mineralne vode u Lipiku ulazi u sastav Podravke. Voda je tada bila poznata kao "Prirodna mineralna voda", dok svoj naziv "Lipički studenac" dobiva 1973. godine. Inače, prvi pisani trag o mineralnoj vodi i njenom korištenju pojavio se 1708. godine kada su postojala četiri izvora mineralne vode.

1970

Na tržište lansirano 15 novih juha

1972

U Ludbregu pokraj Koprivnice, osnovana je tvrtka Belupo te počinje proizvodnja lijekova.

1972

Zgrada s natpisom Podravka i danas je uklopljena u proizvodne pogone Podravke.

1973

U sklopu industrijske zone na Danici gradi se Podravkin mesni kompleks - danas Danica mesna industrija d.o.o.

1974

"Male tajne velikih majstora kuhinje" prvi se put emitiraju na televiziji.

1974

Započinje i izdavanje Vegetinih knjiga recepata.

1980

Oglas za Podravkinu Francusku juhu.

1980

Detalj s Podravkinog izložbenog prostora na Zagrebačkom velesajmu.

1981

Belupo, tvornica lijekova i kozmetike, izgrađen je u sklopu industrijske zone Danica u Koprivnici.

Podravka je privatizirana i registrirana kao dioničko društvo.

Dionice Podravke d.d. kotiraju u I. kotaciji Zagrebačke burze.

1998

Mineralna voda je dobila naziv "Studenac".

1998

Počinje proizvodnja "Studene" - prirodne izvorske vode.

Otvorena nova tvornica Vegete u Koprivnici te tvornica Vegete, juha i praškastih proizvoda u Poljskoj.

Podravka je preuzela porečku tvrtku Ital-Ice, proizvođača kvalitetnog sladoleda, slastica i distributera smrznute hrane.

2002

Podravka je preuzela češku tvrtku Lagris.

U industrijskoj zoni Danica otvorena nova Tvornica Podravka jela.

2006

Kupljen brand Eva.

Započela je gradnja nove tvornice dječje hrane.

2007

Podravka kupuje poljske brandove Warzywko i Perfekta, te hrvatski brand Lero.

2007

50. rođendan Podravkinih juha.

2009

U Dugopolju je otvoren novi skladišno-distributivni centar.

2009

50. obljetnica najpoznatijeg Podravkinog branda - Vegete. U skladu sa zlatnom brojkom svojeg postojanja, proizvedena je i jubilarna, "Zlatna Vegeta", a snimljena je i nova epizoda poznate emisije "Male tajne velikih majstora kuhinje".

2009

Podravka kupila marku Belsad.

2012

Podravka je u suradnji s Gradom Koprivnicom pokrenula projekt jedinstvenih "Zdravih jelovnika" namijenjenih osnovnoškolcima.

2012

Vegeta Croatia Open Umag - novo ime najvećeg hrvatskog ATP turnira.

2013

50. rođendan Podravkinog lista, jedinstvenog mjesečnika u Hrvatskoj, s tradicijom dužom od pola stoljeća.

Podravka i Institut Ruđer Bošković krenuli zajednički u stvaranje Centra za inovacije u hrani.

2013

U godini kada Podravkina kulinarska web stranica Coolinarika.com obilježava svoju desetu obljetnicu, broj njezinih registriranih korisnika dosegao je 100.000.

2013

Kampanjom "Okusi za sve jezike", Podravka je obilježila ulazak Hrvatske u EU.

2014

Kulinarska emisija "Ručak za sutra s Podravkom" najgledanija je kulinarska emisija u Hrvatskoj.

Akvizicija Žita (Žito, Zlato polje, Natura, Gorenjka, 1001 Cvet, Šumi bomboni, Maestro)

2017

Kampanjom "Znamo kamo idemo, jer znamo odakle dolazimo" Podravka je obilježila 70 godina poslovanja

2019

Najpoznatiji Podravkin brand - Vegeta proslavila 60. rođendan. Slavilo se zajedno sa vjernim potrošačima koji su mogli uživati u raznim aktivnostima i promocijama branda Vegeta.