Zagrebački "Medvjedi" početak sezone najavili uz Podravkin roštilj
Zajedno s našim partnerom - KHL Medveščakom došli smo na ideju da početak sezone, osim predstavljanjem igrača proslavimo i prigodnim kulinarskim događajem.
Sinoć su ispred zagrebačkog Doma sportova predstavljeni igrači Medveščaka za KHL sezonu te su ovom prigodom pozdravili svoje najvjernije navijače okupljene u velikom broju. Za što ugodnije druženje, Podravka je pripremila pravi kulinarski događaj na kojem su svi posjetitelji imali priliku uživati u pet različitih vrsta Podravkinih kobasica. Kako bi užitak bio potpun, Podravka je odlučila nagraditi navijače Medveščaka novim dresovima i ulaznicama za predstojeću utakmicu protiv moskovskog CSKA.
Zagrebački "Medvjedi" svoje su fanove pozdravili zanimljivim spuštanjem automobila po rampi Doma sportova, nakon čega su i pojedinačno predstavljeni na velikoj pozornici. Njihovi vjerni navijači, poznatiji kao "Sektor B", uz 5 vrsta ukusnih Podravkinih kobasica, imali su priliku okušati sreću na Podravkinom kolu sreće i osvojiti jedan od novih dresova Medveščaka ili pak ulaznice za otvaranje sezone. Upravo najopasniji Medvjedi - Jonathan Cheechoo, Charles Linglet i Michael Ryan izvukli su najsretnije dobitnike Podravkine nagradne igre.
"Zajedno s našim partnerom - KHL Medveščakom došli smo na ideju da početak sezone, osim predstavljanjem igrača proslavimo i prigodnim kulinarskim događajem. Tim povodom smo za Medvjede i njihove najvjernije navijače odlučili pripremiti čak pet različitih vrsta kobasica, a one najsretnije nagraditi dresovima i ulaznicama za nadolazeću utakmicu. Početak nove sezone pred samim je vratima pa Medvjedima želimo uspješnu sezonu, a njihovim fanovima ugodnu zabavu." - izjavila je direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke Marinka Akrap.
Podsjetimo, ulaskom Medveščaka u jednu od najjačih liga na svijetu - KHL, Podravka se odlučila na partnersku suradnju s "Medvjedima". Podravkina strateška tržišta su, osim Hrvatske, zemlje jugoistočne, srednje i istočne Europe na kojima Podravka ima jasnu strategiju, a to je ostvarenje rasta u kategorijama proizvoda s kojima je prisutna na tim tržištima. Prisutnost Podravkinih marki proizvoda upravo u državama ove hokejaške lige izvrsna je prilika za zajedničku promociju hrvatskog sporta, gospodarstva i turizma.