TikTok kreativna radionica
Podravka je podržala multimedijalnu TIK TOK kreativnu radionicu koja se održala 27.4.2023. u prostoru „Mala scena“ dvorane Domoljub na kojoj je sudjelovalo petnaest učenika sedmih i osmih razreda koprivničkih osnovnih škola. Ova cjelodnevna radionica imala je za cilj kreirati smislene promotivne sadržaje uz pomoć pametnih telefona s aplikacijama koje će im pomoći kreirati video sadržaje. Uz mentorstvo voditeljice Ane Vilenica učenici su na radionici izradili reklamne video sadržaje za omiljene Podravkine proizvode koje su imali prilike kušati u slatkim pauzama od kreativnog rada.
Ova cjelodnevna radionica obuhvaćala je sve etape rada na izradi namjenskog videa. Učenici su simulirali narudžbe i otkrivali potrebe naručitelja, zatim su radili na razradi ideje i koncepta kreativnog videa, izradili su scenarij za svoje reklame, te se potom okušali u snimanju i montaži.
Iako je izgledalo da imaju premalo vremena na raspolaganju, pokazali su kako itekako brzo usvajaju nove vještine, te su već nakon prvih oluja ideja, mnogi već imali gotovo čitave koncepte svojih video reklama. Učenici su radili u grupama, a nakon montaže i testiranja, svoje su kratke filmove prikazali na velikom platnu u dvorani Domoljub. Filmove je sa zanimanjem pratila tročlana komisija koja je nakon kratkog vijećanja donijela odluku o pobjednicima. Najboljim videom je proglašen Kviki football, drugi je Lino Lada Easy pack – Put do vrha, te treći Lino Lada – Zombi. Još su dva videa dobila pohvalu, te su na kraju prema riječima gospodina Karla Kivača, specijalista digitalnih komunikacija iz Sektora Korporativni marketing Podravke d.d. svi pobjednici. Gospodin Kivač je učenicima dao nekoliko savjeta i smjernica za kreiranje sadržaja, te je na koncu svima podijelio Podravkine poklon pakete.