Studencu Grand Prix i zlato za najučinkovitiju kampanju
Nagrada Effie potvrđuje postignuće zadanih ciljeva i rezultata što je ujedno i glavna zadaća marketinških komunikacija.
„Studenac - garancija dobrog gemišta"
najučinkovitija je marketinška kampanja u protekloj godini u Hrvatskoj. Za
prestižno priznanje, točnije osvojen Grand Prix te zlatnu nagradu u kategoriji
Pića na trećoj Effie konferenciji, uz Podravkin tim (Maja Vresk, Dario Zvonar i
Emilija Sačer) zaslužne su i agencije Bruketa&ŽinićOM i Unex MPG.
Cilj
Effie Awards je prepoznati i nagraditi, educirati i istaknuti važnost
učinkovitog marketinškog poslovanja. Nagrada Effie potvrđuje postignuće zadanih
ciljeva i rezultata što je ujedno i glavna zadaća marketinških komunikacija.
Valja reći kako je konkurencija bila iznimno jaka jer su bila prijavljena čak 42 rada od strane 30
oglašivača i 34 marketinške agencije, a dodijeljene su 4 zlatne, 5 srebrnih i 3
brončane Effie nagrade.
Podravka te agencije Bruketa&Žinić OM i Unex MPG pobjednici su ovogodišnjih Effie nagrada. Dodjelom Effie nagrada okončana je treća Effie konferencija o marketinškoj učinkovitosti, a organizirali su je HURA i Best Marketing. Inače, dio je međunarodne Effie inicijative koja u više od 40 zemalja nagrađuje vrhunska marketinška postignuća.
Studenac - garancija
dobrog gemišta (Grand Prix, najučinkovitija kampanja godine i zlato).
Tržište mineralnih voda niz je godina u padu i potrebno ga je reaktivirati.
Studenac se pokazao kao idealna mineralna voda za gemište. Taj benefit u skladu
s navikama odabrane ciljne skupine, koja cijeni opuštajuće neformalne trenutke
druženja s bližnjima, bio je idealan odmak od uobičajene komunikacije voda.
Uvažavajući lokalnu tradiciju, ljubitelji ovog nezahtjevnog "narodskog" pića
kampanjom su postali ambasadori različitih omjera vina i vode od kojih je svaka
kombinacija ispravna. Slogan Studenac - Garancija dobrog gemišta
pozicionirao ga je kao mainstream brand, koji je značajno povećao
prodaju i digao brand awareness.