Smanjenjem broja proizvoda do efikasnijeg poslovanja
Riječ je o reduciranju oko 660 proizvoda koji su do sada bili prisutni na raznim tržištima, ali nisu donosili očekivani pozitivan efekt. Na ovaj način očekuje se pozitivan učinak na bruto maržu u iznosu od 1,2 milijuna kuna.
Uprava Podravke d.d. donijela je odluku o smanjenju broja proizvoda u proizvodnom programu. Riječ je o reduciranju oko 660 proizvoda koji su do sada bili prisutni na raznim tržištima, ali nisu donosili očekivani pozitivan efekt. Na ovaj način očekuje se pozitivan učinak na bruto maržu u iznosu od 1,2 milijuna kuna.
Istovremeno, Uprava Podravke donijela je i odluku o procesu restrukturiranja pekarskog programa radi smanjenja troškova proizvodnje i poboljšanja profitabilnosti.
Riječ je o nastavku procesa racionalizacije poslovanja i povećanja efikasnosti, što je, u sadašnjem razdoblju, jedan od najvažnijih prioriteta Uprave Podravke na čelu s predsjednikom Zvonimirom Mršićem.
Ujedno, radi se na usmjeravanju poslovanja na ključne kategorije, proizvode i tržišta na kojima Podravka želi nastaviti profitabilan rast.