Rezultati poslovanja Grupe Podravka za 2006. godinu
Neto dobit Podravke za 2006. godinu, bez troškova restrukturiranja, iznosi 106,2 milijuna kuna što predstavlja rast od 52% u odnosu na usporednu 2005. godinu.
U 2006. godini Podravka je ostvarila ukupne prihode od prodaje u iznosu od 3.467,5 milijuna kuna. Unatoč djelomičnom prekidu distribucije Nestleovih proizvoda za tržište Srbije te potpunom prekidu za tržište Bosne i Hercegovine te Makedonije, ukupno ostvareni prihodi od prodaje Grupe Podravka viši su u odnosu na godinu ranije što se prvenstveno može pripisati organskom rastu.
Najveći organski rast ostvaren je na tržištu Srbije i to u iznosu od 24%. Prosječni godišnji rast prodaje u razdoblju od 2002. do 2006. godine na inozemnim tržištima iznosi 6,7%, a na hrvatskom tržištu 5,5% što u promatranom razdoblju čini ukupan prosječni godišnji rast u iznosu od 6%. Neto dobit Podravke za 2006. godinu, bez troškova restrukturiranja, iznosi 106,2 milijuna kuna što predstavlja rast od 52% u odnosu na usporednu 2005. godinu.
U strukturi prodaje Grupe Podravka Strateško poslovno područje (SPP) Prehrana i pića sudjeluju sa 83% dok SPP Farmaceutika sudjeluje sa 17%. Kada je riječ o tržištima, 54% ukupnih prihoda od prodaje Grupe Podravka ostvaruje se na tržištu Republike Hrvatske, koje je još uvijek najznačajnije tržište za poslovanje Grupe Podravka, dok se preostali iznos od 46% ostvaruje na inozemnim tržištima.
Od inozemnih tržišta najveći udio u ukupnim prihodima od prodaje ostvaren je na tržištima jugoistočne Europe 22,5% dok je na tržištima srednje Europe ostvareno 12,5%, tržištima zapadne Europe, prekooceanije i Dalekog istoka 6,4% te tržištima istočne Europe 4,4%. Vrijedi istaknuti da je kod inozemnih tržišta najveći rast ostvaren na tržištu istočne Europe, i to u iznosu od 12%.
Promatrano po grupama proizvoda, najveći porast prodaje ostvaren je u kategoriji Dječja hrana, slastice i snack u iznosu od 7%. Porast prodaje ostvaren je i u kategoriji Meso i mesni proizvodi (5%), Podravka jela (4%), Voće i povrće (4%) te Pića (1%), dok je kategorija Dodaci jelima na razini prošle godine. Pad od 3% zabilježen je u kategoriji Trgovačka roba što je posljedica djelomičnog prekida distribucije Nestleovih proizvoda.
U 2006. godini na tržišta su lansirani mnogi novi proizvodi kao što su Čokolino Crunch i Čokolino Maxi, Čokolino kremni namaz, tekuća Vegeta za tržište Australije, Lino dječja hrana s prebiotikom, Podravka tortilja čips i drugi.
Od prošlogodišnjih aktivnosti posebno vrijedi istaknuti kupnju poznate marke proizvoda EVA - riblje konzerve, čime se Podravka po prvi puta odlučila za kupovinu same marke proizvoda, a ne cijelog poduzeća. Nastavljen je i proces restrukturiranja odnosno izdvajanja neosnovnih djelatnosti iz sustava te racionalizacije internih procesa u prodaji, marketingu, distribuciji, proizvodnji i administrativnoj funkciji. Isto tako, Podravka je tijekom prošle godine osvojila titulu Superbranda u Slovačkoj dok je u Rusiji, po drugi puta uzastopce, Vegeta izabrana u društvo najpoznatijih marki proizvoda.