Procjena poslovanja za I-VI mjesec 2001. godine na tržištu Poljske

Tržište Poljske jedno je od najznačajnih tržišta na kojima Podravka prodaje svoje proizvode, a tijekom 2000. godine Podravka je gotovo 10% ukupnog prihoda ostvarila na tom tržištu.

Tržište Poljske jedno je od najznačajnih tržišta na kojima Podravka prodaje svoje proizvode, a tijekom 2000. godine Podravka je gotovo 10% ukupnog prihoda ostvarila na tom tržištu. Protekle je godine unutar slobodne ekonomske zone u gradu Kozstrynu otvorena nova tvornica Vegete, juha i praškastih proizvoda koja Podravki omogućuje znatne porezne olakšice, bolju konkurentnost na poljskom i susjednim tržištima, te fleksibilnost u pogledu razvoja novih proizvoda. Također, na tom tržištu Podravka uspješno surađuje s talijanskom Barillom, za čije je proizvode ekskluzivni distributer za to tržište, te japanskim Ajinomotom s kojim, osim distribucije, zajednički radi i na razvoju pojedinih proizvoda. Tijekom protekle godine zaustavljen je trend pada prodaje Vegete, a na tržište su plasirani novi proizvodi. Osim univerzalnog dodatka jelima, ponuda Podravke obogaćena je specijalnim dodacima jelima pod imenom Vegeta Twist, a pod markom Podravka na tržište su izašli monozačini. Upravo specijalni dodaci jelima i monozačini predstavljaju rastući segment tržišta dodataka jelima te se u tim segmentima tržišta planira i daljnji rast. Također, Podravka je na poljsko tržište uvela B marku univerzalnog dodatka jelima i počela proizvoditi privatne marke za multinacionalne trgovačke lance. Zoran Bakliža, izvršni direktor za tržišta srednje Europe, napominje: "Osim Vegete univerzalnog dodatka jelima, uvođenjem novih programa na poljsko tržište - specijalnih dodataka jelima Vegeta Twist i monozačina pod markom Podravka - mi se širimo unutar cijele kategorije dodataka jelima. Spomenuti segmenti tržišta dodataka jelima su u porastu i naš je imperativ širenje cjelokupnog businessa na poljskom tržištu." U prvih šest mjeseci 2001. godine procjenjuje se da količinska prodaja bilježi rast od 10% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.. Financijski efekti širenja asortimana u segmente specijalnih dodataka jelima, monozačina, te uvođenja B marke i uspješne suradnje s Barillom i Ajinomotom, također su pozitivni i prihodi od prodaje bilježe rast od 15% u odnosu na prvu polovinu 2000. godine.