Podravka u prvom kvartalu ostvarila 16,2 milijuna kuna dobiti
Ostvareni prihodi od prodaje od 758,2 milijuna, predstavljaju porast prodaje od 3%.
Grupa Podravka je u prva 3 mjeseca ove godine ostvarila ukupan prihod od prodaje u iznosu od 758,2 milijuna kuna, što je povećanje od 3% u odnosu na ostvareno u istom razdoblju 2005. godine.
U prvom kvartalu Grupa Podravka je ostvarila neto dobit od 16,2 milijuna kuna, što je za 41% manje u odnosu na prošlu godinu. Međutim, za razliku od usporednog razdoblja prošle godine, ove godine izvršene su dodatne rezervacije marketinških troškova, a na manju neto dobit značajno su utjecale i manje pozitivne tečajne razlike u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ostvareni prihodi od prodaje od 758,2 milijuna, predstavljaju porast prodaje od 3%, što, s obzirom da ove godine prodaja u vrijeme uskrsnih blagdana nije ušla u realizaciju prvog kvartala, predstavlja značajan rast prodaje na početku godine. Porast prodaje od 6% ostvaren je u SPP "Prehrana i pića" na gotovo svim tržištima i u gotovo svim grupama proizvoda. SPP "Farmaceutika" je ostvarila pad prodaje od 9% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Najveći pad ostvaren je na tržištu Rusije i to zbog regulatornih zapreka vezanih na listu lijekova, zbog koje je uvoz lijekova u Rusiju bio obustavljen. S istim problemom suočile su se i druge farmaceutske tvrtke. U narednom periodu, nakon omogućavanja izvoza na područje Rusije, očekuje se stabilizacija prodaje.
Na tržištu Hrvatske nastavlja se daljnji pritisak na cijene farmaceutskih proizvoda što se odražava na pad prihoda od prodaje u Hrvatskoj od 2%. Količinski gledano, prodaja SPP "Farmaceutike" bilježi rast. Na hrvatskom tržištu ostvaren je prihod od 383,6 milijuna kuna i na razini je prošlogodišnjeg. Na inozemnim tržištima ostvareni prihod je iznosio 374,6 milijuna kuna, čime je prihod od prodaje na inozemnim tržištima narastao u ukupnom prihodu i sudjeluje sa 49,4 %. Od inozemnih tržišta najveći rast je ostvaren na tržištima jugoistočne Europe, i to 12%, dok je visok rast (19 %) ostvaren i na tržištima zapadne Europe, prekooceanskih zemalja i Orijenta. S druge strane, pad u odnosu na isto razdoblje lani ostvaren je na tržištu srednje Europe (3%), te istočne Europe (7%). Padu na tržištima srednje Europe najviše pridonosi pad prodaje u grupi riža i grahorice, dok je pad na tržištu istočne Europe uvjetovan padom prodaje u SPP "Farmaceutika". Gotovo sve grupe proizvoda bilježe rast prodaje. Tako je Vegeta ostvarila porast prodaje od 2%. Tom porastu najviše pridonosi porast prodaje Vegete u jugoistočnoj Europi (12%), istočnoj Europi (8%) te zapadnoj Europi, prekooceanskim zemljama i Orijentu (6%). Porast prodaje Vegete od 1% zabilježen je i na hrvatskom tržištu. Rast prodaje ostvaren je na mesu i mesnim proizvodima (10%), voću i povrću (9%), dok su Podravka jela, te dječja hrana, slastice i snack ostvarili rast od 3%. Rast prodaje trgovačke robe iznosio je 19%. Pad prodaje, od po 8%, su ostvarile kategorije riže i grahorica te pića.
Uz to, iz Podravkinog poslovanja u prvom tromjesečju vrijedi izdvojiti lansiranje novih proizvoda (Čokolino Maxi, Čokolino Crunch, Podravka Gotova jela, Gotovi umaci), usvajanje etičkog kodeksa, uvrštenje Podravkine dionice u indeks Bečke burze SETX (South-East Europe Traded Index), te dobivanje još jedne nagrade Superbrand, ovog puta u Slovačkoj.