Podravka prehrambeni brand Br.1 u regiji

Hrvatskim potrošačima najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu kada su u pitanju: džem, gotovi umaci, brašno, juha iz vrećica, senf te konzervirano povrće i kompoti nude upravo proizvodi marke Podravka.

Podravka prehrambeni brand Br.1 u regijiPrema istraživanjima Best Buy Award provedenima u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji te Sloveniji, Podravka je prehrambeni brand s najvećim brojem osvojenih prvih pozicija u svim ispitanim zemljama regije. Niti jedan drugi prehrambeni brand, bilo hrvatski, regionalni ili međunarodni, nije uspio ostvariti prva mjesta u toj regiji u tolikom broju različitih Best Buy Award kategorija kao Podravka.

Osvojeni glasovi ukazuju na snažnu poziciju domaće kompanije u bliskoj nam regiji, koju prema Best Buy Award istraživanjima nije postigao niti jedan drugi prehrambeni brand, a ostvarene pozicije rezultat su povjerenja i zadovoljstva koju potrošači u navedenim zemljama regije gaje prema Podravka markama proizvoda. Podravka proizvodi prvi su izbor potrošača Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine te Slovenije, kao najbolji odnos cijene i kvalitete u brojnim Best Buy Award kategorijama, a osvojeni glasovi ukazuju da su Podravka proizvodi potrošačima u regiji cjenovno pristupačni, a kvalitetom na visokom nivou.

Povodom osvajanja prestižne Best Buy Award nagrade, direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke, Marinka Akrap izjavila je: „Raduje nas što je i ovom nagradom, koja potvrđuje najbolji omjer cijene i kvalitete naših proizvoda, Podravka dodatno prepoznata od strane potrošača i ovu godinu, i to s rezultatima na regionalnoj razini.“

Best buy Award - Juhe iz vrećiceKada su u pitanju prehrambeni proizvodi, Podravka kao kompanija osvaja glasove potrošača u čak 12 ispitanih kategorija. Hrvatskim potrošačima najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu kada su u pitanju: džem, gotovi umaci, brašno, juha iz vrećica, senf te konzervirano povrće i kompoti nude upravo proizvodi marke Podravka. Lino Lada slatki namaz, Dolcela prašak za pecivo i vanilin šećer, Kviki slani snack štapići te Vegeta dodaci jelima marke su proizvoda koji potrošači na temelju vlastitog iskustva ocjenjuju kao najpovoljniju kupovinu. Best Buy Award istraživanja provedena u zemljama regije za razdoblje 2013/2014 godina pokazuju da su odabir potrošača Br.1 u Bosni i Hercegovini Podravka konzervirano povrće, kompoti  i gotova jela u konzervi; Vegeta dodatak jelima,  Dolcela puding u prahu te Eva riblje konzerve. Potrošačima Srbije Podravka kiseli krastavci i ajvar su izbor Br.1 u pogledu najpovoljnije kupovine. Potrošačima Slovenije s druge strane, Podravka džem pruža najbolju vrijednost za uloženi novac.

Pitanja su bila otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su slobodno mogli sami navoditi nazive davatelja usluga koji, prema njihovom iskustvu, nude najbolji omjer cijene i kvalitete na svakom pojedinom tržištu.

Best Buy Award je projekt švicarske kuće ICERTIAS -International Certification Association GmbH kojeg u Hravtskoj i zemljama regije provodi i zastupa tvrtka Axios uz podršku vodeće svjetske konzultantske i revizorske organizacije PWC (PricewaterhouseCoopers).Osnovni je cilj istraživanja bio taj, da se dobije uvid u iskustvo i percepciju stanovnika zemalja regije o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer cijene i kvalitete (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva njima bliskih osoba. Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim proizvodima i uslugama na njihovom lokalnom tržištu.