Podravka planira daljnji rast
Odobren angažman financijskih savjetnika koji bi evaluirali strateške opcije grupe Podravka s ciljem intenziviranja rasta. Ispituju se i mogućnosti potencijalnih akvizicija na Podravkinim strateškim tržištima koje bi pridonjele daljnjem rastu na inozemnim tržištima.
Nadzorni odbor Podravke odobrio je angažman financijskih savjetnika koji bi evaluirali strateške opcije grupe Podravka s ciljem intenziviranja rasta. Konzistentno s novom strategijom, misijom i vizijom, istražuju se i ispituju različite mogućnosti rasta uključujući akvizicije, strateška partnerstva i druge mogućnosti rasta na tržištima na kojima je Podravka prisutna. Jedan od takvih oblika suradnje već je realiziran na poljskom tržištu, drugom najvažnijem Podravkinom tržištu, s talijanskom Barillom i Podravka je ekskluzivni distributer Barillinih proizvoda za spomenuto tržište. Kao što je već spominjano, grupa Podravka planira prosječni godišnji rast od 10% koji je moguće ostvariti djelomično organski, a djelomično akvizicijama ili strateškim partnerstvima s drugim tvrtkama u branši. Podravkina vizija ima element koji naglašava djelovanje na globalnom tržištu i u skladu s time ispituju se opcije koje bi na najbolji način pridonjele rastu i povećanju vrijednosti tvrtke. Kontekst evaluacije Podravkinih strateških alternativa nalazi se u sveprisutnoj globalizaciji, članstvu u WTO-u koje implicira uklanjanje carinskih i inih barijera kod protoka roba, kapitala i usluga, situaciji na tržištima na kojima Podravka prodaje svoje proizvode s markom, te trendovima u prehrambenoj industriji. Uz niz izazova koje donose spomenuti procesi, postoji i niz mogućnosti koje Podravka, kao vodeća prehrambena tvrtka u regiji, želi iskoristiti. U sklopu toga, ispituju se i mogućnosti potencijalnih akvizicija na Podravkinim strateškim tržištima koje bi pridonjele daljnjem rastu na inozemnim tržištima.