Podravka kupila Čokolešnik i Čoko

Kupnjom Čokolešnika i Čoka Podravka proširuje asortiman žitarica za doručak, te prati zacrtanu strategiju kojoj je jedan od planova jačanje tržišne pozicije i proširenje asortimana žitarica za doručak.

Droga KolinskaPredsjednici Uprava Podravke Zdravko Šestak i Droga Kolinske Slobodan Vučićević potpisali su danas u Koprivnici ugovor o kupoprodaji prema kojem je koprivnička prehrambena kompanija postala vlasnik poznatih marki Čokolešnik i Čoko, pahuljica od žitarica.

Kupnjom Čokolešnika i Čoka Podravka proširuje asortiman žitarica za doručak, te prati zacrtanu strategiju kojoj je jedan od planova jačanje tržišne pozicije i proširenje asortimana žitarica za doručak.

"Današnje potpisivanje Ugovora rezultat je uspješnih pregovora dviju kompanija, a Podravka je kupnjom ovih poznatih regionalnih marki, posebice Čokolešnika koji ima višedesetljetnu tradiciju osigurala njezin daljnji razvoj jer riječ je o proizvodu prepoznatljivom u ovoj regiji na kojem su, usudim se reći odrastale mnoge generacije" izjavio je predsjednik Uprave Podravke Zdravko Šestak.

"Zadovoljni smo što smo pronašli partnera koji će na zadovoljstvo posebice potrošača nastaviti daljnji razvoj naših poznatih robnih marki" kazao je nakon potpisivanja Ugovora predsjednik Uprave Droga Kolinske Slobodan Vučićević.

Predsjednik Uprave Zdravko Šestak kazao je, između ostalog kako će se u marke Čokolešnik i Čoko i dalje ulagati, a proizvoditi će se u novoj Podravkinoj tvornici u Koprivnici.

Početak prodaje i proizvodnje tih marki Podravka očekuje početkom siječnja 2009. godine.

Podravka je jedna od vodećih prehrambenih kompanija u regiji jugoistočne, srednje i istočne Europe. Najznačajnije Podravkine robne marke su Vegeta, Podravka juhe, Lino, Čokolino, Dolcela, Fini-Mini, Studena, Studenac, Lero, a najnovijim akvizicijom pridružuju im se Čokolešnik i Čoko.