Podravka i Istraturist partneri u izgradnji novog lica Umaga

Riječ je o iznimno važnom projektu, čiji je cilj prikazati Umag kao poželjno i prepoznatljivo mjesto za odmor, rekreaciju i zabavu.

Podravka i Istraturist partneri u izgradnji novog lica UmagaVodeća hrvatska prehrambena kompanija Podravka i turističko poduzeće Istraturist partneri su u velikom projektu izgradnje novog imidža grada Umaga, najavili su na konferenciji za novinare predsjednici Uprave prehrambene kompanije Zdravko Šestak i Istraturista Gordana Tomičić. Riječ je o iznimno važnom projektu, čiji je cilj prikazati Umag kao poželjno i prepoznatljivo mjesto za odmor, rekreaciju i zabavu. Želja je da Umag zaživi kao destinacija u kojoj će svatko pronaći sadržaj stvoren upravo za njega, a predstavljen je i novi slogan grada - Umag: "1st point of Istria".

Predsjednik Uprave Podravke Zdravko Šestak istaknuo je: "Podravka želi ostvarivati dobre rezultate, a značajan dio prihoda realizirati i u turizmu. Smatramo kako je prirodno da suradnju koju imamo s Istraturistom proširimo te podržimo projekte koji će s jedne strane oživjeti grad u kojemu imamo i tvornicu, a s druge strane počnemo i nešto posve novo i drugačije. Dijelom smo u Umagu postali poznati zahvaljujući ATP-u, no smatramo da možemo pokazati još mnogo toga. Umag posjećuju mnogobrojni turisti i zbog toga nam je izuzetno važno da se i njima predstavimo sa širokom paletom svojih proizvoda".

Predsjednica Uprave Istraturista Gordana Tomičić zahvalila je Podravki na višegodišnjem partnerstvu te istaknula kako je suradnja Podravke i Istraturista u gradnji novog imidža Umaga daljnji iskorak u partnerstvu dviju poznatih hrvatskih kompanija.

"Drago mi je što smo ponovno dogovorili suradnju s Podravkom jer se time potvrđuje da su Podravka i Istraturist prije svega kontinuirani, pouzdani partneri u ključnim segmentima poslovanja. Povezuje nas komercijalni ugovor o konzumiranju kvalitetnih Podravkinih prehrambenih proizvoda u svim našim hotelima, vilama i kampovima. Gotovo 2 milijuna, uglavnom inozemnih gostiju, koliko ih boravi u našim objektima tijekom sezone, ima prilike konzumirati najkvalitetnije Podravkine prehrambene proizvode i napitke. Veseli nas što ćemo s Podravkom graditi novi imidž Umaga s ciljem stvaranja najzabavnije destinacije na Jadranu", istaknula je predsjednica Uprave Istraturista Gordana Tomičić.

Mnogobrojne aktivnosti koje očekuju turiste i sve posjetitelje Umaga započinju već 17. srpnja, a traju do kraja kolovoza. U ovom periodu slijede kontinuirani zabavni sadržaji koji započinju festivalom Fino&vino. Festivalsku ponudu čine stancije, autohtono uređena mjesta okupljanja i druženja, te uživanja u vrhunskoj gourme&eno ponudi Istre.

Do zatvaranja turnira goste očekuju svakodnevni nastupi najpopularnijih hrvatskih, ali i svjetskih izvođača počevši s koncertom Nine Badrić 25. srpnja.