Podravka gradi novu tvornicu Lino dječje hrane

Riječ je o investiciji procijenjenoj na 100 milijuna kuna, a bit će dovršena do kraja sljedeće godine.

Na području Industrijske zone Danica u Koprivnici, uz postojeći pogon za proizvodnju kremnih namaza, Podravka uskoro započinje s gradnjom nove tvornice Lino dječje hrane i cerealija. Riječ je o investiciji procijenjenoj na 100 milijuna kuna, a bit će dovršena do kraja sljedeće godine. Uz Vegetu i krovnu marku Podravku, marka Lino, odnosno Čokolino, je najpoznatija Podravkina robna marka na području jugoistočne Europe.

Dječja hrana s prepoznatljivim medvjedićem Linom na tržištu je prisutna već punih 35 godina. S njom su odrasle brojne generacije koje i danas rado konzumiraju, iako je ona primarno namijenjena dječjem uzrastu. Lino je danas tržišni lider u kategoriji dječje hrane na području svih zemalja bivše Jugoslavije. Velik potencijal za dječju hranu Lino je rusko tržište, na kojem je Podravka zasad značajno prisutna samo s Vegetom.

"Lino je marka koja njeguje odnose s potrošačima i ima vrlo privržene potrošače. Od 1975. potrošačima darujemo Lino kalendar koji se tiska u velikim količinama i ove je godine poslan na sva tržišta bivše Jugoslavije, prilagođen na 6 jezika. S obzirom na povećane potrebe tržišta koje postojeća tvornica zbog malog kapaciteta sve teže prati, gradnja nove tvornice postala je nužnost. Nova će tvornica biti izgrađena prema svim pravnim, tehnološkim i ekološkim standardima koje propisuje Europska unija" - rekla je Nataša Stanič Mitsios, category manager za dječju hranu Lino.