KOESTLIN d.d., i PODRAVKA d.d., potpisali Pismo namjere

KOESTLIN d.d., tvornica keksa i vafla, Bjelovar i PODRAVKA d.d., prehrambena industrija, Koprivnica potpisali su Pismo namjere o ekskluzivnoj distribuciji Koestlinovih proizvoda na tržištu bivše Jugoslavije i šire regije.

Izjava gospodina Silvija Galića, predsjednika Uprave KOESTLIN d.d. "Koestlin d.d., tvornica keksa i vafla Bjelovar, potpisujući s Podravkom d.d., prehrambenom industrijom Koprivnica, Pismo namjere o ekskluzivnoj distribuciji Koestlinovih proizvoda na tržištu bivše Jugoslavije i šire regije, očekuje da će se realizacijom navedenog Sporazuma postići pozitivni prodajni i financijski efekti na zadovoljstvo obaju partnera. Koestlin će, distribucijom putem Podravkine mreže, proširiti svoje tržište, bitno unaprijediti nastup prema kupcima i potrošačima te dugoročno pospješiti razvoj Društva. Tradicija i kvaliteta proizvodnog programa Koestlina zasigurno su dobra podloga za izraženi optimizam. Razvijena i kvalitetna distributivna mreža Podravke druga je, jednako važna, osnova za ostvarenje dogoročnog poslovnog uspjeha. U svakom slučaju, u Koestlinu očekujemo da će naši proizvodi, primjerice keksi Paris, Karat, Capuccino, Speculaas, Piknik, Baby Biscotte, Queen i mnogi drugi, još lakše i brže pronaći put do krajnjeg potrošača. Zadovoljstvo kupaca i potrošača ključni je cilj našeg poslovanja i to je ono što Koestlin prepoznaje i kod svog partnera Podravke."

Izjava gospodina Davora Popovića, izvršnog direktora za tržišta jugoistočne Europe, PODRAVKA d.d. "Na tržištima jugoistočne Europe Podravka je jedna od rijetkih kompanija koja ima svoja poduzeća i vlastitu distributivnu mrežu.Grupa Podravka potpisuje Pismo namjere o ekskluzivnoj distribuciji s Koestlinom kojim se definiraju zajednički odnosi na tržištima Jugoistočne Europe, te će na tim tržištima osim vlastitog asortimana distribuirati i proizvode iz asortimana Koestlina, što znači da ćemo uz svoje brandove distribuirati još jedan kvalitetan hrvatski brand. Realizacijom navedenog pisma namjere Podravka očekuje pozitivne prodajne i financijske efekte. Podravka će se i dalje razvijati i širiti na tržištima jugoistočne Europe, te unaprijediti odnose prema kupcima, pa tako i prema potrošačima, te nam je u tom pogledu Koestlin kao kvalitetan hrvatski brand dosta značajan. Grupa Podravka očekuje dobre poslovne rezultate,te Koestlinu omogućava bolju prodaju putem kvalitetne i visoko razvijene distributivne mreže na tim tržištima."