Coolinarika.com inspiracija za kuhanje

Rezultati istraživanja na Coolinarika.com govore da više od polovice ispitanika traži točno određeni recept kojih je u bazi više od 33.000. Zanimljivo je i kako se korisnici okreću jedni drugima za savjet i provjeru informacija što im Coolinarika kao društveni medij omogućava.

Logotip - CoolinarikaNa Podravkinom kulinarskom web siteu Coolinarika.com provedeno je istraživanje čiji je cilj bio ocijeniti razinu povjerenja njezinih korisika prema sadržajima koji se tamo mogu pročitati te saznati razloge i učestalost posjeta. U istraživanju je sudjelovalo oko 1900 korisnika Coolinarike, najviše iz Hrvatske, BiH, Srbije i Makedonije.

Čak za 75 posto sudionika istraživanja glavni razlog posjete Coolinariki je želja za pronalaskom ideja za kuhanje. Više od polovice ispitanika traži točno određeni recept kojih je u bazi više od 33.000. Istraživanje je pokazalo kako posjetitelje Podravkinog weba zanimaju informacije o kulinarstvu , prehrani i zdravlju, a taj im je site i mjesto komunikacije i druženja.

Coolinarika.com inspiracija za kuhanjeVeliko povjerenje, odnosno ocjena četiri dana je kulinarskim i zdravstvenim sadržajima, dok su čistu peticu zaslužile informacijama koje korisnici Coolinarike samostalno unose na web site, a to su različite preporuke, ocjene, komentari i u konačnici recepti. Zanimljivo je i kako se korisnici okreću jedni drugima za savjet i provjeru informacija što im Coolinarika kao društveni medij omogućava.

Coolinariku u najvećem broju posjećuju žene, oko 87%, i to nekoliko puta dnevno do nekoliko puta tjedno. Muškarci svoj interes za pronalaskom informacija na temu kulinarstva, prehrane i zdravlja pokazuju nekoliko puta mjesečno. Ispitanici više puta tijekom mjeseca, svojim prijateljima, rodbini te kolegicama i kolegama na poslu, preporučuju da posjete Coolinariku radi pronalaženja korisnih informacija.