Coolinarika.com inspiracija za kuhanje
Rezultati istraživanja na Coolinarika.com govore da više od polovice ispitanika traži točno određeni recept kojih je u bazi više od 33.000. Zanimljivo je i kako se korisnici okreću jedni drugima za savjet i provjeru informacija što im Coolinarika kao društveni medij omogućava.
Na Podravkinom kulinarskom web siteu Coolinarika.com provedeno je istraživanje čiji je cilj bio ocijeniti razinu povjerenja njezinih korisika prema sadržajima koji se tamo mogu pročitati te saznati razloge i učestalost posjeta. U istraživanju je sudjelovalo oko 1900 korisnika Coolinarike, najviše iz Hrvatske, BiH, Srbije i Makedonije.
Čak za 75 posto sudionika istraživanja glavni razlog posjete Coolinariki je želja za pronalaskom ideja za kuhanje. Više od polovice ispitanika traži točno određeni recept kojih je u bazi više od 33.000. Istraživanje je pokazalo kako posjetitelje Podravkinog weba zanimaju informacije o kulinarstvu , prehrani i zdravlju, a taj im je site i mjesto komunikacije i druženja.
Veliko povjerenje, odnosno ocjena četiri dana je kulinarskim i zdravstvenim sadržajima, dok su čistu peticu zaslužile informacijama koje korisnici Coolinarike samostalno unose na web site, a to su različite preporuke, ocjene, komentari i u konačnici recepti. Zanimljivo je i kako se korisnici okreću jedni drugima za savjet i provjeru informacija što im Coolinarika kao društveni medij omogućava.
Coolinariku u najvećem broju posjećuju žene, oko 87%, i to nekoliko puta dnevno do nekoliko puta tjedno. Muškarci svoj interes za pronalaskom informacija na temu kulinarstva, prehrane i zdravlja pokazuju nekoliko puta mjesečno. Ispitanici više puta tijekom mjeseca, svojim prijateljima, rodbini te kolegicama i kolegama na poslu, preporučuju da posjete Coolinariku radi pronalaženja korisnih informacija.