Blagoljuta nagrada velikog formata

U četvrtak, 28. rujna 2006. u zagrebačkoj dvorani Tucman održana je velika dodjela nagrada za najbolje plakate, pod nazivom "Tko vidi-vidi".

Cijeli događaj bio je u organizaciji agencije za vanjsko oglašavanje Outdoor Akzent, a apsolutni pobjednik bila je Podravka sa svojom reklamom za ketchup "Blagi ili ljuti", koju je osmislila agencija Imago.

Upravo je ta originalna reklama pokupila najviše glasova publike, ali i glasove žirija u kategoriji billboard, a stručni ocjenjivački sud proglasio ju je najboljom u kategoriji city light i megaboard. Predsjednica ocjenjivačkog žirija bila je Vesna Trnokop Tanta, a ostali članovi žirija bili su: Stefan Lupino, Marija Radonić i Željko Žutelija.

U Podravkino ime je nagrade primio direktor komuniciranja s tržištem Hrvoje Maljak. Organizator je najboljima dodijelio vrijednu nagradu u obliku 50 plakatnih, bilo blagih ili ljutih, površina koje mogu koristiti mjesec dana. Tako je završila šesta po redu dodjela nagrada za najbolji dizajn velikih plakata.