Belupo dobio nagradu OTC NEWS Marketing Award
Belupo je u Copenhagenu na 13. Konferenciji OTC News koja se održavala od 10-12.travnja 2002. godine dobio nagradu - OTC NEWS Marketing Award, za način predstavljanja bezreceptnih lijekova – OTC.
Belupo je u Copenhagenu na 13. Konferenciji OTC News koja se održavala od 10-12.travnja 2002. godine dobio nagradu - OTC NEWS Marketing Award, za način predstavljanja bezreceptnih lijekova - OTC. Organizator konferencije, Nicholas Hall & Company jedinstvena je tvrtka u svijetu koja prati, daje i publicira sve važne i zanimljive informacije s područja OTC programa i vodeća je konzultantska tvrtka u svijetu iz tog područja poslovanja. Nicholas Hall & Company organizira treninge i konferencije i jednom godišnje proglašava najuspješnije i najoriginalnije promotivne aktivnosti za proizvode koji se primjenjuju u samoliječenju (OTC). Belupova se izložba "Don't worry be healthy! Zdravo budi!" imala prilike vidjeti u Muzeju za umjetnost i obrt u Zagrebu tijekom listopada 2001.godine. Promjena zakonskih propisa o lijekovima u Republici Hrvatskoj potakla je Belupo da promjeni dizajn ambalaže 8 lijekova (Aminfluorid žele, Belomet, Belosept, Luboreta, Lupocet, Lupoxin, Neofen i Tabex), koji su prešli u kategoriju lijekova koji se mogu kupiti bez recepta, te ih predstaviti na posve neuobičajen način - multimedijalnom izložbom. Belupo je za navedeni projekt dobio i kristalnu kuglu za komercijalni event projekt godine na 9. festivalu oglašavanja - FESTO 2001. u Opatiji.