Uvijek sa srcem, a od sada i s Viberom - Podravka opet prva prati digitalne trendove

Podravka se pridružila Viberu koji je na Cvjetnom trgu u Zagrebu promovirao svoj novi sticker-paket “Freddie i Eve stupaju u brak”, inspiriran jedinstvenom ljubavnom pričom s ovih prostora. Veliko događanje Podravka je podržala putem novog komunikacijskog kanala Coolinarika Viber Public Chata, prvog takvog kanala u Hrvatskoj, te se pridružila popularnoj chat aplikaciji koja broji više od 650 milijuna korisnika na svijetu.

Inspiraciju za nastanak nove kolekcije popularnih Viberovih “sličica” pružila je dirljiva ljubavna priča na daljinu “para iz Mostara” – Ivana Rozića, koji je trenutačno na radu u dalekom Shenzhenu u Kini, i njegove zaručnice Jelene Božić koja studira u Zagrebu. U čast njihove ljubavi i skorog vjenčanja, Viber je prihvatio Ivanov prijedlog i osmislio potpuno novi sticker-paket, s omiljenim likovima Freddijem i Eve koji, u ovom zanimljivom aranžmanu – staju pred oltar, kao jedinstven poklon Jeleni od Ivana.

Posebnu ulogu u simpatičnom scenariju događaja, koji je Jeleni kao potpuno iznenađenje priredila njezina “jača polovica” uz podršku mobilne aplikacije, imala je poznata hrvatska glazbena zvijezda Petar Grašo čije je sudjelovanje na događanju omogućila Podravka. Poznati pjevač pozdravio je zaljubljeni par na oba kontinenta izvedbom svog velikog hita “Moje zlato”, a emotivna priča uživo je bila dostupna i na novom komunikacijskom kanalu Podravke, Coolinarika Viber Public Chatu.

Brojne sudionike romantične priče Podravka je razveselila Viber muffinima, posebno osmišljenima za ovu prigodu i toplim čajem. Čitavo događanje u obliku video sadržaja obići će svijet u ponedjeljak putem Viberove mreže te postati dostupno među više od 664 milijuna korisnika Viberove aplikacije.

Podravka je otvaranjem novog komunikacijskog kanala još jednom potvrdila inovativnost i spremnost za uključivanje kako u kulinarske tako i u,digitalne trendove. Putem Coolinarika Public Chata svi ljubitelji hrane, zabave i druženja moći će pratiti novitete iz Podravkinog bogatog asortimana proizvoda, te sudjelovati u brojnim kulinarskim pričama.