Studena predstavila novi vizualni identitet
Nakon devet godina tijekom kojih je izrasla u jedan od omiljenih brandova, prva hrvatska prirodna izvorska voda Studena predstavila je svoj novi vizualni identitet.
Nakon devet godina tijekom kojih je izrasla u jedan od omiljenih brandova prva hrvatska prirodna izvorska voda studena. predstavila je svoj novi vizualni identitet.
Inovacija je vidljiva u novom dizajnu boce i ambalaže, ali i na sveukupnoj komunikaciji s tržištem, zbog čega je kreiran potpuno novi vizualni svijet vode studena. baziran na grafičkom elementu plavih točaka. Plave točke simboliziraju dinamičnost inovativne robne marke kakva je studena., usklađene s izazovima suvremenog svijeta u kojem živimo. Tu dinamičnost odražava i novi slogan oglasne kampanje - studeniziraj se! Odgovor je to na zahtjeve nove generacije potrošača koja, uz kvalitetu i prirodnost, od robne marke danas traži više - privlačnost i uzbuđenje.
"Promjena vizualnog identiteta rezultat je kontinuiranog usavršavanja i stalnog ulaganja u razvoj robne marke studena., jednog od najvažnijih brandova u portfelju Podravke. Predviđanje i uvođenje novih tržišnih trendova i novih proizvoda te pružanje kupcima onoga što trebaju i što žele vidimo kao najbolji put za ostvarenje tog cilja. U skladu s tim uz novi vizualni identitet branda studena. na hrvatsko tržište voda uvodimo novu kategoriju - funkcionalne vode", izjavio je Saša Romac, član Uprave Podravke.
Studena. funkcionalne vode nova su kategorija
proizvoda na tržištu Hrvatske. Obogaćene su aktivnim prirodnim ekstraktima i
aromama, vitaminima i mineralima, a u svibnju će se pojaviti na policama
trgovina širom Hrvatske. Asortiman studena. funkcionalnih voda čine:
studena. GO! namijenjena je osobama koji zbog bavljenja raznim vrstama
sportskih aktivnosti iz organizma gube određene vitamine i minerale brže od
ostalih, pa imaju potrebu nadoknaditi ih kroz piće.
studena. DEFENSE namijenjena je svima koji tijekom cijele godine imaju
potrebu zaštititi organizam i ojačati imunitet.
studena. SHINE namijenjena je prvenstveno osobama koje posebnu pažnju
pridaju ukupnom ljepšem izgledu i znaju da to mogu postići ciljanim djelovanjem
iznutra.
studena. CHILL OUT... namijenjena svima koji zbog stresnog
načina života trebaju sredstvo za opuštanje i smirenje.
Uz rebranding studena.-e predstavljena je i nova web stranica www.studena.com.hr, te je premijerno prikazan i novi vizual studena. svijeta.