Podravka u prvih 6 mjeseci ostvarila 47,5 milijuna kuna dobiti

Grupa Podravka je u prvih 6 mjeseci ove godine ostvarila ukupan prihod od 1,64 milijarde kuna, što je povećanje od 1 % u odnosu na ostvareno u istom razdoblju 2004. godine.

Grupa Podravka je u prvih 6 mjeseci ove godine ostvarila ukupan prihod od 1,64 milijarde kuna, što je povećanje od 1 % u odnosu na ostvareno u istom razdoblju 2004. godine. U strukturi ukupnog prihoda 97 % čine prihodi od prodaje, dok su 3 % ostali prihodi.

U prvoj polovici ove godine Grupa Podravka je ostvarila neto dobit od 47,5 milijuna kuna. Ukupno ostvareni rashodi u prvih 6 mjeseci 2004. godine iznose 1.588,2 mil. kn i na razini su prošlogodišnjih. Na financijske izvještaje Grupe za razdoblje 1.-6.2005. značajni utjecaj imale su izmjene internih računovodstvenih politika, te izmjene u MSFI koje su primjenjene u prikazu polugodišnjih rezultata (detaljnije objašnjenje u napomeni na dnu stranice). Prihodi od prodaje iznose 1,59 milijardi kuna, što je za 1 % više nego u istom razdoblju prošle godine.

Na hrvatskom tržištu ostvaren je prihod od 851,7 milijuna kuna i za 3 % je veći u odnosu na prošlogodišnji. Na inozemnim tržištima ostvareni prihod je iznosio 738,2 milijuna kuna, čime prihod od prodaje na inozemnim tržištima u ukupnom prihodu sudjeluje sa 46, 4%.

Na tržištu jugoistočne Europe prodaja je veća za 4 %, istočne Europe 9 %, dok je na tržištu zapadne Europe na razini prošlogodišnjih 95 milijuna kuna. Pad u iznosu od 10 % zabilježen je na tržištu centralne Europe. Najveći utjecaj na pad prodaje tog tržišta ima češko tržište gdje je najveći pad prodaje ostvaren u kategoriji riže, leguminoze i ostalih proizvoda. Pad na tržištu Češke iznosi 22% i nastao je zbog povlačenja velikih količina robe od strane kupaca radi očekivanja poskupljenja prilikom ulaska Češke u EU. Prodaja proizvoda iz segmenata prehrane i pića u prvoj polovici ove godine porasla je za 2 %, dok je farmaceutika zabilježila pad od 3 %. Gledano po grupama proizvoda najznačajniji porast prodaje ostvario je program mesa i mesnih proizvoda (21 %). Zatim slijede Podravka jela (8%), trgovačka roba (8%), pića (7%). Osjetniji pad zabilježen je u kategoriji riže i leguminoza, i to 18 %. Uz to, iz Podravkinog poslovanja u prvom polugodištu vrijedi izdvojiti Euromoneyevu nagradu za izvrsnost u poslovanju, imenovanje nove Uprave, te nagradu Superbrand u Rusiji za Podravkinu najznačajniju robnu marku - Vegetu.