Podravka proglašena proizvođačem godine, Lino Lada Gold proizvod godine
Podravka osvojila prestižne nagrade Zlatna košarica
Zlatna košarica nagrada je koja je dodijeljena četvrtu godinu zaredom od strane specijaliziranog magazina za maloprodaju i FMCG industriju Ja TRGOVAC. U Kristalnoj dvorani hotela Westin jučer je održana dodjela nagrada najboljima među kojima se, u čak dvije od šest kategorija, našla Podravka. Odluku o uvrštenju i nagrađivanju za sve kategorije donio je posebno okupljeni panel stručnjaka i predstavnika strukovnih institucija na temelju dostavljenih prijava, dostupnih pokazatelja i provedenih analiza.
U konkurenciji Proizvođača godine Podravka je svojim rekordnim poslovnim rezultatima u protekloj godini, unapređenjem materijalnih prava zaposlenika, razvojem i nadogradnjom brandova te osvajanjem brojnih priznanja tijekom 2018. godine još jednom potvrdila status lidera u FMCG industriji i zasluženo osvojila prvo mjesto.
Na temelju kvalitetne analize tržišta i okruženja, kroz Lino Lada brand prepoznat kao kvalitetan i pouzdan lansiran je novi proizvod, Lino Lada Gold. Čokoladni namaz sa sjeckanim lješnjacima upotpunio je asortiman Lino Lade i postavio Lino Lada brand za onaj s najvećim izborom okusa te ga ujedno učinio tržišnim liderom. Zahvaljujući ovim istaknutim ostvarenjima, Lino Lada Gold osvojila je Zlatnu košaricu u kategoriji Proizvoda godine i potvrdila status jednog od najuspješnijih lansiranja novog proizvoda.
Osvajanje Zlatnih košarica u kategoriji Proizvođača godine i Proizvoda godine dodatna je potvrda Podravkinih ostvarenja u 2018. godini te potvrđuje liderski status Podravke kao kompanije i njene proizvode prepoznate kao kvalitetne i pouzdane. Zlatna košarica je priznanje koje se dodjeljuje za osobita ostvarenja tvrtki u protekloj godini te ukazuje na najbolje primjere poslovanja i tržišnog uspjeha predstavnika industrije. Dodjeljuje se od 2016. godine od strane magazina za maloprodaju i FMCG industriju Ja TRGOVAC. O najboljima iz sektora maloprodaje, proizvodnje i distribucije robe široke potrošnje odlučuje žiri sastavljen od stručnjaka i predstavnika strukovnih institucija na temelju obrazloženja prijave te primjera i dokaza o uspjehu strategija i poslovnih politika. Ovogodišnji žiri činili su predstavnici Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Hrvatske udruge poslodavaca, Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, Sindikata trgovine Hrvatske, Ekonomskog instituta Zagreb, Hauska&Partner, GfK, Deloittea, Focus ispitivanja tržišta, Hendala, Ipsosa, Ja TRGOVCA, Nielsena i Valicona.