Slatki uskršnji dodir fantazije
Uoči Uskrsa Podravka provodi medijsku kampanju u tisku i na televiziji te promotivne aktivnosti na prodajnim mjestima.
Blagdani su prilika i za okupljanje obitelji, za njegovanje običaja, za uživanje u posebnim okusima, mirisima i izgledu hrane. Uskrs koji nam dolazi nakon razdoblja korizme i posta nezamisliv je bez obilja hrane, a posebice slastica. Raskošne torte, kolači s voćem, pinca, makovnjača samo su dio slatkog zadovoljstva u kojem ćemo uživati.
Bez obzira jeste li iskusniji i vještiji u spravljanju delicija, usto imate puno slobodnog vremena i okrećete se klasičnoj pripremi kolača i receptima svojih baka, tek ulazite u kulinarsko carstvo ili ste pak zagušeni raznim obvezama, svima u pomoć priskače Dolcela. Dolcela proizvodi pojednostavljuju i ubrzavaju pripremu te ostavljaju više vremena za kreativnost u finalizaciji, obogaćivanju okusa i vještoj dekoraciji.
Kako bi
Dolcela približila proizvode još više potrošačima, uoči Uskrsa Podravka provodi
medijsku kampanju u tisku i na televiziji te promotivne aktivnosti na
prodajnim mjestima.
Od sredine ožujka održavaju se promotivne akcije tijekom
kojih potrošači za kupnju bilo kojih proizvoda iz Dolcelinog širokog asortimana
osvajaju neku od lijepih nagrada: krpu, mutilicu, pekač, šablone, vrećice za
ukrašavanje.
Na dijelu prodajnih mjesta bit će priređene degustacije kolača
pripremljenih s Dolcela proizvodima i Podravkinim marmeladama.
Sve to omogućit će potrošačima da lakše uđu u Dolcela slatki svijet fantazije.