Slatki uskršnji dodir fantazije

Uoči Uskrsa Podravka provodi medijsku kampanju u tisku i na televiziji te promotivne aktivnosti na prodajnim mjestima.

Logotip - DolcelaBlagdani su prilika i za okupljanje obitelji, za njegovanje običaja, za uživanje u posebnim okusima, mirisima i izgledu hrane. Uskrs koji nam dolazi nakon razdoblja korizme i posta nezamisliv je bez obilja hrane, a posebice slastica. Raskošne torte, kolači s voćem, pinca, makovnjača samo su dio slatkog zadovoljstva u kojem ćemo uživati.

Bez obzira jeste li iskusniji i vještiji u spravljanju delicija, usto imate puno slobodnog vremena i okrećete se klasičnoj pripremi kolača i receptima svojih baka, tek ulazite u kulinarsko carstvo ili ste pak zagušeni raznim obvezama, svima u pomoć priskače Dolcela. Dolcela proizvodi pojednostavljuju i ubrzavaju pripremu te ostavljaju više vremena za kreativnost u finalizaciji, obogaćivanju okusa i vještoj dekoraciji.

Kako bi Dolcela približila proizvode još više potrošačima, uoči Uskrsa Podravka provodi medijsku kampanju u tisku i na televiziji te promotivne aktivnosti na prodajnim mjestima.
Od sredine ožujka održavaju se promotivne akcije tijekom kojih potrošači za kupnju bilo kojih proizvoda iz Dolcelinog širokog asortimana osvajaju neku od lijepih nagrada: krpu, mutilicu, pekač, šablone, vrećice za ukrašavanje.
Na dijelu prodajnih mjesta bit će priređene degustacije kolača pripremljenih s Dolcela proizvodima i Podravkinim marmeladama.

Sve to omogućit će potrošačima da lakše uđu u Dolcela slatki svijet fantazije.